adexo3
۲۵۰۷۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرار راننده ۲۰۶ پس از کشتن عابر پیاده

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه سواری ۲۰۶ با عابر پیاده در بزرگراه یاسین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه سواری ۲۰۶ با عابر پیاده در بزرگراه یاسین خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۴ روز شنبه یک دستگاه سواری ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسین در حال حرکت بود که در محدوده ورودی به بزرگراه شهیدبابایی با یک عابر پیاده برخورد کرده و از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست داده است، ادامه داد: علت این حادثه در حال بررسی است و ضمن اینکه با توجه به فرار راننده ۲۰۶ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در کلانتری ۱۴۶ حکیمیه رسیدگی به آن در جریان است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با استفاده از دوربین‌های کنترل ترافیک و مشخصات موجود راننده پژو ۲۰۶ به زودی دستگیر خواهد شد و بهتر است این فرد با معرفی خود به پلیس از جرمی که انجام داده کم کند.

مرادی همچنین از عابران پیاده خواست برای عبور از عرض بزرگراه‌ها و معابر از پل‌های عابر پیاده استفاده کرده یا از روی خط‌کشی عابر عبور کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج