اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازگشت «اسماعیل محرابی» به سینما

اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز سینما و تلویزیون ایران و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

خبرگزاری ایرنا: اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز سینما و تلویزیون ایران و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، بعد از چندین سال دوری از بازی، به تازگی قرار است در سومین فیلم افشین هاشمی بازی کند.

بازگشت «اسماعیل محرابی» به سینما

او که در سریال های پرمخاطبی همچون آینه، خانه سبز، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری، وکیل اول و... به ایفای نقش پرداخته است، نقش آقانصیری را در گذر موقت بازی خواهد کرد.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران نیز که تاکنون جایزه های متعددی را برای فیلم های سینمای کودکش دریافت کرده، در گذر موقت در نقش آقای صمیمی جلوی دوربین می رود.
گذر موقت داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح می گیرند. به زودی دیگر بازیگران از چهره های تئاتر و سینما اعلام خواهند شد.

از دیگر دست اندرکاران تولید این فیلم می توان به سرپرست گروه کارگردانی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مشاور رسانه یی و مدیر تبلیغات: بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه: ایمان بیات فر، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده: مهدی رحمانی، اشاره کرد.

گذر موقت به زودی در تهران کلید می خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش میگفتید علت این سالهای دوری ایشون از بازیگری چی بوده؟ ما که خیلی با کارای ایشون خاطره داریم ! البته آشا محرابی هم ثابت کرده که کم از پدر نداره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج