اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۳۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۳۱ روز اسارت در چنگ گروگانگيران سه‌ ميلياردی

اعضاي باندي كه با ربودن تاجري ثروتمند قصد داشتند از او سه‌ميلياردتومان باج بگيرند، توسط ماموران پليس دستگير شدند.

شرق: اعضاي باندي كه با ربودن تاجري ثروتمند قصد داشتند از او سه‌ميلياردتومان باج بگيرند، توسط ماموران پليس دستگير شدند.

شهرونداني كه ساعت ۹ صبح روز ۱۱ خرداد از خيابان ظفر رد مي‌شدند، خود را در برابر صحنه‌اي عجيب ديدند و مشاهده كردند مردي از پنجره طبقه پنجم ساختمان شش‌طبقه‌اي به پايين پريد.

او به محض اينكه مردم دورش جمع شدند با نشان دادن دو مرد گفت آنها وي را گروگان گرفته بودند. به همين دليل مردم آن دو نفر را دستگير كردند و در اختيار پليس قرار دادند. مرد ربوده‌شده كه حسن نام دارد بعد از انتقال به پليس آگاهي ماجراي گروگانگيري را شرح داد.

او گفت: «چندي قبل وقتي در خانه يكي از اقوام بودم مردي زنگ در را زد و با اين ادعا كه با خودرو من تصادف كرده است مرا فراخواند وقتي جلو رفتم شش مرد كه يكي از آنها لباس پليس به تن داشت به طرفم آمدند و گفتند من متهم به اختلاس هستم و بايد همراه‌شان بروم. قبل از اينكه بتوانم واكنشي نشان دهم آنها دستان و چشمانم را بستند و مرا به خانه‌اي بردند و شروع به شكنجه كردند و گفتند بايد سه‌ميلياردتومان از اموالم را به نام آنها كنم ولي من در برابر خواسته‌شان مقاومت كردم.»

شاكي ادامه داد: «متهمان بعد از چند روز شبانه مرا به خانه ديگري بردند و باز هم همان شكنجه‌ها تكرار شد من در مجموع ۳۱ روز اسير گروگانگيران بودم و در اين مدت شش بار محل نگهداري‌ام را تغيير دادند. آنها مرتب مرا تحت فشار مي‌گذاشتند تا اينكه بالاخره طاقتم تمام شد و چند برگ چك سفيد امضا و شش وكالت رسمي براي اموالم به آنها دادم اما هنوز اسير آنها بودم تا اينكه بالاخره توانستم فرار كنم و با وارد شدن به ساختماني ديگر خودم را از طبقه پنجم به پايين بيندازم.»

اين مرد در ادامه توضيح داد: «من نمي‌دانم آدم‌ربايان چند نفر بودند و در تمام مدت چشمانم نيز بسته بود اما صداي دو نفر از آنها را شناختم و مطمئن هستم يكي از آنها صاحب شركتي است كه حدود دو سال قبل دو‌ميلياردتومان جنس به او فروخته بودم. نفر دوم هم مدير مالي همان شركت بود.»

ماموران در ادامه تحقيقات با بازجويي از متهمان دستگيرشده فهميدند آن دو از اعضاي يك باند شش‌نفري هستند. به همين دليل عملياتي ويژه را طرح‌ريزي و صبح ديروز چهار متهم ديگر اين پرونده را نيز بازداشت كردند. در حال حاضر بازجويي از متهمان آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج