۲۵۳۲۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت

سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص راز ماندگاری هنرمندان گفت: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.

روزنامه صبا: سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص راز ماندگاری هنرمندان اظهار داشت: عوامل بسیاری موجب ماندگاری هنرمندان خواهد شد.

درستی در کار، داشتن حجب و حیا و حرمت پیشکسوتان را نگه داشتن موجب ماندگاری و موفقیت هنرمندان می‌شود. متاسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت ما مثل جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت الله انتظامی فراموش شده‌اند.

وی ادامه داد: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.

سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت

من پس از پنجاه سال فعالیت بازیگری هیچ جایگاهی ندارم و فراموش شدم.

بازيگر مجموعه طنز«شب‌های برره» با اشاره به این که تحصیلات در حرفه بازیگری مهم است، گفت: هر کسی در هر حرفه‌ای فعالیت می‌کند چنان چه سواد آن کار را داشته باشد، موفق خواهد بود و تحصیلات پشتوانه خوبی برای هر فعالیت است. در عرصه بازیگری علاوه بر آموزش و تحصیلات، تجربه کسب‌کردن و داشتن فیزیک مناسب موثر و لازم است.

پیردوست در خصوص دلایل کم کاری خود در سال‌های اخیر، عنوان کرد: مسائل مالی، نبود قصه و فیلمنامه خوب از مهمترین دلایل کم کاری من در سال‌های اخیر بوده است. متاسفانه در دو اثر نقش‌آفرینی کردم که هنوز پخش نشده است و دستمزدی هم دریافت نکردم.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان به بازیگری مطرح کرد: برای فعالیت در عرصه بازیگری باید استعداد ذاتی داشت. جوانان علاقه‌مند به این حیطه باید با کسب تجربه و حضور در کلاس‌های آموزشی به یادگیری بپردازند و از این فنون استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج