adexo3
۲۵۳۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تماشای یورو ۲۰۱۲ در سینما فقط برای آقایان

پليس پايتخت موافقت خود را با پخش اين بازي‌ها در سينماها اعلام كرده است، اما فقط براي حضور آقايان در سينما مجوز داده است.

خبرگزاری ایسنا: با سپري شدن دو روز از آغاز بازي‌هاي فوتبال يورو ۲۰۱۲ ، در پي درخواست انجمن سينماداران، مبني بر پخش اين بازي‌ها از سينماها،پليس پايتخت موافقت خود را با پخش اين بازي‌ها در سينماها اعلام كرده است، اما فقط براي حضور آقايان در سينما مجوز داده است.

در پی درخواست انجمن سینماداران در خصوص اکران مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اکران این مسابقات در سینماهای پایتخت صرفا با حضور آقایان و کسب مجوز لازم از اداره اماکن تهران موافقت کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این خصوص اعلام کرد: آن دسته از سینماهایی که در نظر دارند نسبت به اکران این مسابقات اقدام کنند می‌توانند از طریق انجمن سینماداران و با مراجعه به اداره اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و اخذ مجوز برای اکران مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) اقدام کنند.

بر این اساس مجوز مذکور به جهت حفظ شان و شخصیت بانوان صرفا برای اکران آقایان صادر می‌شود و سینماهای یاد شده باید حتما در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

پلیس پایتخت همچنین اعلام کرده است که بر اساس هماهنگی صورت گرفته امنیت لازم برای آن دسته از سینماهایی که مجوز اکران این مسابقات را دریافت کنند توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ تامین می‌شود و در خصوص مشکلی وجود ندارد.

حال پس اين مجوز بايد ديد كه سينماداران فوتبال را تنها براي آقايان پخش مي‌كنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیوا

      باز هم اجهاف در حق خانمها.
      آخه تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجحاف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج