جاباما
۲۵۴۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

سحر قریشی ممنوع‌ التصویر شد؟

محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن نام و تصویری از سحر قریشی نیست، به آی سینما می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر است.

آی سینما: محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن نام و تصویری از سحر قریشی نیست، به آی سینما می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر است.

بانکی کارگردان فیلم «دو دوست» در این زمینه گفت: «ما به علت برخی از مشکلات تنها می‌توانستیم دو تا سه بار تیزرهای تبلیغاتی فیلم «دو دوست» را در تلویزیون پخش کنیم، چون امروز برای پخش تیزرهای تلویزیونی باید پول نقد به صداو سیما بپردازیم و مثل گذشته نمی توان آن را به طور قسطی و چکی پرداخت کرد.

وقتی تیزرها را به صدا و سیما تحویل دادیم، تنها چند ساعت قبل از پخش آن به ما اعلام کردند نام و تصویر سحر قریشی را از تیزرهای این فیلم حذف کنید، چون قریشی در تلویزیون ممنوع التصویر است. به همین علت ما مجبور شدیم تیزرهای جدیدی را برای پخش در تلویزیون آماده کنیم.»

چند ماه پیش شورای نظارت بر صداوسیما مصوبه ای را تصویب کرد که رسانه ملی از همکاری با هنرمندانی که عکس‌های خلاف هنجار از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، جلوگیری کند. این مصوبه ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما با گذشت زمان و انتشار اسامی برخی از هنرمندان مبنی بر ممنوع التصویری آنها در صدا و سیما، قضیه رنگ و بوی جدی تر به خود گرفت.

حالا مشخص نیست روایت کارگردان فیلم «دو دوست» درباره ممنوعیت پخش تصویر سحر قریشی به مصوبه شورای نظارت ربط دارد یا اتفاق دیگری رخ داده است. هرچه باشد، قواعد مشخصی برای محدودیت‌های تلویزیون وجود ندارد و گهگاه نام یک بازیگر یا هنرمند اعلام می‌شود که در تلویزیون ممنوع‌التصویر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مُصی

      جناب بانکی هم که فقط به پسراش بازی میده!
      واقعاً شورشو درآورده با این فیلم سازیش!
      البته اگه بشه اسمِ کارای ِ ایشون رو فیلم گذاشت

    • شهرام

      فیلم رو نبینید چون از همون اول حالتون از هرچی فیلمه بهم میخوره

    • بدون نام

      فدای سر ملت.چیکا کنم ممنوع التصویر شد

    • mahboob

      حتما شئونات اسلامی را رعایت نکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج