اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پخش فوتبال از سينماها دوباره متوقف شد

در حاليكه مدير اداره‌ي نظارت و ارزشيابي سازمان سينمايي، رسما مجوز پخش فوتبال را براي همه در سينماها داد اما همچنان سينماها فوتبال را پخش نكردند.

خبرگزاری ایسنا: در حاليكه مدير اداره‌ي نظارت و ارزشيابي سازمان سينمايي، رسما مجوز پخش فوتبال را براي همه در سينماها داد اما همچنان سينماها فوتبال را پخش نكردند.

عصر روز گذشته عليرضا سجادپور در اطلاعيه‌اي رسمي اعلام كرد: « تمامي تصميمات و اتفاقات مربوط به سالن نمايش‌هاي فيلم منحصرا به اداره كل نظارت و ارزشيابي سينماي كشور مربوط مي‌شود و ديگر نهادها و مراكز در اين باب هيچ مسووليتي ندارند و حيطه مسووليت ديگر نهادها به خارج از سالن‌ها و سطح جامعه مربوط مي‌شود.»

همچنين روابط عمومي سازمان سينمايي ضمن تشكر از اظهارات مثبت فرمانده محترم نيروي انتظامي، بر قانونگرايي تمامي نهادها و فعاليت در حيطه كاري خود، تاكيد كرد.

اما روز گذشته پليس تهران از پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال يورو ۲۰۱۲ به زنان خبر داد.

مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، اعلام كرد: در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو ۲۰۱۲) توسط پرديس سينمايي زندگي و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند.

پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو ۲۰۱۲) تنها براي آقايان مجاز است و سينماهايي كه قصد فروش بليت در اين زمينه را دارند، بايد با هماهنگي انجمن سينماداران و پليس اماكن تهران براي دريافت مجوز در اين خصوص اقدام كنند.

طبق پيگيري ها سينما «آزادي» و سينماهاي ديگر هم مسابقات فوتبال يورو ۲۰۱۲ را نمايش ندادن.

پس از درخواست سينماداران براي پخش فوتبال در سينماها، اداره اماكن فقط سينماها را مجاز كرد كه براي آقايان فوتبال پخش كند، در پي اين اعلام برخي سينماها از اجراي اين طرح انصراف دادند و فقط پرديس سينماي كيان براي آقايان فوتبال را پخش كرد اما سرانجام روز گذشته با مجوز اداره‌ي نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد مبني بر اينكه ؛ «تمامي تصميمات و اتفاقات مربوط به سالن نمايش‌هاي فيلم منحصرا به اداره كل نظارت و ارزشيابي سينماي كشور مربوط مي‌شود و ديگر نهادها و مراكز در اين باب هيچ مسووليتي ندارند.» سينمادارها اميدوار بودند بتوانند فوتبال را براي همه پخش كنند اما ديشب طبق پيگيري ها اين اتفاق نيافتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج