جاباما
۲۵۵۵۴۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

روانشناس قلابی ۳ کتاب چاپ کرد

این مقام پلیس تصریح کرد: این مجرم در سایت خود در نقش دکتر روانشناس نسبت به تبلیغ در خصوص مشاوره روانشناسی در خانه، برگزاری جلسات و همایش‌های علمی و سخنرانی در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اقدام می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ دکتر قلابی، سه کتاب تخصصی نوشت و چاپ کرد. رئیس پلیس البرز با اعلام این خبر گفت: در پی شکایتی در فردیس مبنی بر اغفال زنی از سوی یک دکتر روانشناس پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: پس از تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این زن از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی از شخصی که خود را دکتر روانشناس معرفی کرده با واریز پول نقد به حساب وی خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده در حالی که پس از چندین نوبت ارائه خدمات مشاوره زن جوان پی به کلاهبردار بودن این پزشک می‌برد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات تکمیلی را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به اظهارات زن جوان و اینکه دکتر روانشناس با راه‌اندازی سایت شخصی در فضای مجازی اقدام به معرفی خود به عنوان دکتر روانشناس کرده است، تحقیقات در خصوص شناسایی این سایت آغاز شد و پس از چندین شبانه‌روز تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی گسترده سرانجام سایت اینترنتی و محل زندگی دکتر قلابی در ملارد شناسایی شد.

این مقام پلیس تصریح کرد: این مجرم در سایت خود در نقش دکتر روانشناس نسبت به تبلیغ در خصوص مشاوره روانشناسی در خانه، برگزاری جلسات و همایش‌های علمی و سخنرانی در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اقدام می‌کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌های ویژه از کانون روانشناسی و دانشگاه علوم پزشکی و تأیید تقلبی بودن مدرک دکترای وی، مأموران پلیس آگاهی فردیس با دستور قضایی به شهرستان ملارد اعزام و در مراجعه به منزل وی در بازرسی از آنجا تعدادی مدارک و اوراق تقلبی مانند کارت ویزیت تحت عنوان دکتر روانشناس، استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دارای بورد تخصصی از کشورهای اروپایی، چندین عدد لوح تقدیر از مقامات برجسته دولتی و علمی، سه جلد کتاب با موضوعات روانشناسی تألیف این مرد، تعدادی مُهر جعلی از کانون روانشناسی و مشاوره و سایر ارگان‌های دولتی کشف کردند.

کامرانی صالح در ادامه گفت: این مجرم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهر فردیس در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت که با داشتن مدرک سیکل به مدت ۷ سال است که با برچسب مدرک دکترای روانشناسی از دانشگاه‌های معتبر اروپایی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده پلیس استان البرز در پایان اظهار کرد: با توجه به احتمال کلاهبرداری این مرد از طعمه‌های زیادی که به این شیوه یا توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، شهروندان می‌توانند جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهر فردیس واقع در خیابان دکتر اهری مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      اعدام کنید تا درست عبرت شود

      پاسخ ها

      • علی جاورسیان

        اولین و آخرین راه حل البته تو ایران

    • محمد

      یک نفر توی کرج به همین صورت کلاهبرداری می کند. در حالیکه دیپلم ندارد خود را پرفسور روانشناس با مدرک از آمریکا معرفی و از زنان سواستفاده می کند. نا بینا است و به دروغ خود را جانباز جنگ معرفی می کند که دروغ خیلی بزرگی است. نا به حال توی شهر ها و شهرستانهای زیادی اینکار را انجام داده وهر بار محل زندگی خود را عوض کرده که از پلیس فرار کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج