۲۵۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهم ترین رقیب اوباما در انتخابات سال آینده

فرماندار سابق ماساچوست، میت رمنی هفته آینده در نیوهپمشایر، رسماً ثبت نام و شرکت خود در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۲ را اعلام می کند.

دستیار رمنی اعلام کرد «فرماندار سابق ماساچوست، میت رمنی هفته آینده در نیوهپمشایر، رسماً ثبت نام و شرکت خود در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۲ را اعلام می کند.» رمنی که در سال ۲۰۰۸ و در کسب نامزدی حزب خود ناکام ماند، به عنوان نخستین پیشتاز مبارزات انتخاباتی که در نوامبر ۲۰۱۲ برگزار می شود، رقیب باراک اوباما خواهد بود. رمنی ۶۴ ساله توانست با اکثریت آرا از دیگر رقبای جمهوریخواه خود پیشی بگیرد، اما هنوز اوباما را پیش رو دارد.

براساس گفته دستیارش، او قصد دارد این خبر را دوم ژوئن در نیوهمپشایر به طور رسمی اعلام کند. امریکا رقابت های ریاست جمهوری این دوره که سال آینده برگزار می شود را خیلی زودتر از همیشه آغاز کرده است. رمنی طی سفر پنجشنبه خود به شیکاگو، سیاست اقتصادی اوباما را مورد انتقاد قرار داد. او گفت: «می دانم که تنها چند چهارراه با مرکز ستاد انتخاباتی رئیس جمهور اوباما فاصله داریم. رئیس جمهور مرد محترمی است، اما اصلاً تجربه کافی در بخش خصوصی را ندارد تا بداند چگونه ایجاد اشتغال در امریکا را دوباره فعال کند.»


مهم ترین رقیب اوباما در انتخابات سال آینده


رمنی که در بین نامزدهای دیگر بهترین برنامه اقتصادی تأیید شده را ارایه داده، توانست آخر هفته گذشته بیش از 10 میلیون دلار طی یک روز پول جمع کند. مهم ترین نقطه ضعف رمنی شاید ارایه برنامه سلامت و بیمه خدمات درمانی او باشد. برنامه سراسری ارتقای سلامت که اوباما از سال 2010 آن را کلید زد، از سوی جمهوریخواهان که خواستار لغو آن بودند، مورد مخالفت قرار گرفت. نظرسنجی که پنجشنبه انجام شد نشان داد، رمنی با 17 درصد در مقابل 15 درصد سارا پیلین، از فرمانده سابق آلاسکا پیشی گرفته است.

پیلین هم هفته گذشته به شایعات نامزدی انتخابات سال آینده خود دامن زد. میشله بکمن، نماینده مینی سوتا در کنگره و یکی از افراد مورد علاقه «حزب تی پارتی» (مخالفان سفت و سخت اوباما و سیاست های او)، نیز احتمالاً وارد این مبارزات می شود. بسیاری از جمهوری خواهان، از بدنه شکل دهنده نامزدهای انتخاباتی رضایت ندارند. رمنی در سال 2002 در اجرای المپیک زمستانی کمک زیادی کرد. با به وجود آمدن برخی مشکلات در آماده سازی شرایط، او توانست با جلب نظر رئیس و مدیر اجرایی این بازی ها در سال 1999 و حل مشکلات، شرایط لازم برای اجرای این بازی های بین المللی را فراهم کند. او گروه مدیریتی جدیدی را تشکیل، بودجه را کاهش داد و سرمایه گذاری را افزایش داد. با تمام این کارها بود که این المپیک توانست از موفق ترین المپیک هایی باشد که در امریکا برگزار شده است.

منبع: روزنامه هفت صبح
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج