اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۵۸۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منشور حقوقی شهروندی نهایی می شود

معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به فعالیت‌های گسترده معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دو سال گذشته گفت: ایجاد و بسط فرهنگ حقوقی از ابتدای دولت یازدهم شکل گرفته و این معاونت در فضایی کاملا غیر سیاسی و باتوجه به فرمان ۸ ماده ای امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در حال تدوین و نهایی کردن منشور حقوقی شهروندی است.

خبرآنلاین: معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به فعالیت‌های گسترده معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دو سال گذشته گفت: ایجاد و بسط فرهنگ حقوقی از ابتدای دولت یازدهم شکل گرفته و این معاونت در فضایی کاملا غیر سیاسی و باتوجه به فرمان ۸ ماده ای امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در حال تدوین و نهایی کردن منشور حقوقی شهروندی است.

الهام امین زاده در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: با توجه به حقوق شهروندی، مردم علاوه بر آگاهی از حقوق خود باید مورد تکریم و احترام واقع شوند و همه دستگاه های مختلف کشور نیز موظف به تکریم ارباب رجوع هستند و باید پاسخگو باشند.


معاون حقوقی ریس جمهوری با اشاره به بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی بویژه شناسایی و رفع قوانین مزاحم کسب و کار گفت:معاونت حقوقی ریاست جمهوری ستاد حقوقی تشکیل داده تا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قوانین مزاحم کسب و کار به خوبی اجرایی و عملیاتی شود.

دکتر امین زاده ادامه داد: شناسایی و برطرف نمودن این قوانین نیازمند یک عزم و مدیریت جهادی دارد تا با تولید داخلی و نگاه به بیرون برای صادرات کالای ایرانی و اشتغال زایی جوانان تلاش کنیم.

معاون حقوقی رییس جمهوری، آشنایی با مسایل و مشکلات حقوقی استان را از مهم‌ترین اهداف سفر خود عنوان کرد و ادامه داد: در این سفر ایده‌های جدید را شناسایی و برای کل کشور به کار خواهیم بست و همچنین مشکلات استان در هیات دولت مطرح و حل و فصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد نیز در این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه فعالیت‌ها و تلاش‌های معاونت حقوقی ریاست جمهوری منشأ خیر برای کل جامعه باشد، گفت: اسلام به مسأله حقوق در همه عرصه‌ها توجه ویژه داشته و باید نهادی همچون معاونت حقوقی ریاست جمهوری متولی امر حقوق در کشور باشد و احقاق حقوق را در راس برنامه های خود قرار دهد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مشکلات موجود مردم در زمینه مسایل حقوقی و قضایی اظهار داشت: سازوکاری اندیشیده شود تا حقوق مردم، جناح‌ها و همه گروه‌ها کاملا رعایت شود.

وی با بیان اینکه با توجه به دستورات اسلامی، نظام هم دارای حق و حقوقی است که باید رعایت شود، تأکید کرد: اگر تشکیلات حقوقی به خوبی فعال شود و نقش آفرینی کند به جامعه امید خواهد بخشید.

امین زاده که به منظور سفری یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج