adexo3
۲۵۶۰۰۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر جواب داد

احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر به سوالات خبرنگاران جواب داد كه آن دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ايرانيان بود.

روزنامه آرمان: احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر به سوالات خبرنگاران جواب داد كه آن دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ايرانيان بود.

محمود احمدي‌نژاد كه ديروز به مراسم ترحيم سردار حسين همداني رفته بود در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا در انتخابات مجلس شركت مي‌كنيد؟ گفت: من هم به عنوان يك ايراني در انتخابات شركت خواهم كرد. وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه سرنوشت دانشگاه ايرانيان چه شد؟

با لبخندي پاسخ داد: «حال شما خوب است. » در حالي احمدي‌نژاد از بيان فعاليت سياسي ابا ندارد نزديكان او در تلاش هستند وانمود كنند سياست از احمدي‌نژاد فاصله زيادي دارد به نحوي كه ديروز عبدالرضا داوري مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور سابق گفت: «آقاي دكتر احمدي‌نژاد در انتخابات مجلس دهم غير از حضور در پاي صندوق راي هيچ نوع فعاليت ديگري مانند انتشار فهرست انتخاباتي يا برگزاري جلسات انتخاباتي و ميتينگ نخواهد داشت.

ايشان مطلقا كنش انتخاباتي و حمايت از ليست‌هايي كه در سطح جامعه مي‌شود نخواهد داشت. ترديد نكنيد اگر قرار باشد ليستي منتشر و منتسب به احمدي‌نژاد شود از همين الان اعلام مي‌كنيم كه تمام اين ليست‌ها تكذيب مي‌شود.

دفتر خود ايشان هم در برابر فعاليت‌هاي انتخاباتي كه بخواهد به ايشان منتسب شود حتما واكنش نشان مي‌دهد و تكذيب مي‌كند.» وي عادت هميشگي كه همان به ميان كشيدن نام آيت‌ا... هاشمي است را ترك نكرد و درباره جريان انحرافي گفت: «جريان انحرافي را تعداد محدودي از حاميان آقاي هاشمي و برخي از افرادي كه در جريان اصولگرايي بودند و در تله جريان آقاي هاشمي افتادند مطرح كردند.

دكتر احمدي‌نژاد رئيس دولتي است كه مقام معظم رهبري هر سال در هفته دولت ويژگي دولت او را زنده كردن آرمان‌هاي امام و انقلاب و خجالت نكشيدن از مطرح كردن شعارهاي انقلاب بيان كرده است. ايشان از احمدي‌نژاد و دولتش به عنوان احيا‌كننده ارزش‌هاي انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب و كسي كه از سر دست گرفتن شعارهاي انقلاب در مجامع بين المللي خجالت نكشيد ياد كرد. اين براي ما شاخص است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این رو هم بگین در در دوره احمدی نژاد رکورد اختلاس های تاریخ بشریت شکسته شد تنها کاری که کرد فقط شعار دادن . گزافه گویی بود و این همه تحریم و تورم و بیکاری و فقر از خودش به جا گذاشت . واقعا نمونه بود !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج