adexo3
۲۵۶۷۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آتش سوزی جنگل های گیلانغرب مهار شد

بخشدار مرکزی گیلانغرب گفت: با تلاش بی وقفه و چندین ساعته دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همچنین مشارکت های مردمی آتش سوزی بخشی از جنگلها و مراتع این شهرستان مهار شد.

خبرگزاری ایرنا: بخشدار مرکزی گیلانغرب گفت: با تلاش بی وقفه و چندین ساعته دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همچنین مشارکت های مردمی آتش سوزی بخشی از جنگلها و مراتع این شهرستان مهار شد.

علی احمد احمدی دوشنبه شب افزود: در اثر این آتش سوزی که از ظهر امروز آغاز شده بود چهار هکتار از جنگل ها و مراتع ارتفاعات دو هزار و ۵۰۰ متری کچل از توابع دهستان چله گیلانغرب در آتش سوخت.

وی ارزش ریالی خسارت وارد شده به جنگلها و مراتع گیلانغرب که در اثر آتش سوزی از بین رفت را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: علت اصلی وقوع آتش در این منطقه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع این آتش سوزی دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همچنین اعضای مدیریت بحران شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

این سیزدهمین مورد آتش سوزی از ابتدای مرداد ماه امسال در جنگل و مراتع مشجر گیلانغرب بود.
از ابتدای مرداد امسال تاکنون 13مورد آتش سوزی در مناطق مختلف گیلانغرب به ویژه ناودار، مله سرخ و قلاجه رخ داد که در اثر آن به حدود 140 هکتار از جنگل ها و مراتع مشجر این شهرستان حدود 11 میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

گیلانغرب با بیش از 72 هزار نفر جمعیت 175 هزار هکتار عرصه های جنگلی و مرتعی دارد و چهارمین شهرستان جنگلی استان کرمانشاه محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج