۲۵۶۸۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قشقاوی: سعودی‌ ها به حجاج آب هم ندادند

معاون کنسولی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما درمذاکراتمان با طرف سعودی گفتیم در منا شاهد بی تدبیری شما بودیم، تصریح کرد: متاسفانه ماموران سعودی در منا چهارساعت به ما اجازه ندادند بالای سر جنازه‌های خود در منا برویم و حتی آب نیز به حجاجی که زیر دست و پا افتاده بودند هم ندادند و ما به طور جدی پیگیر روشن شدن دلایل فاجعه منا هستیم.

خبرگزاری تسنیم: حسن قشقاوی معاون کنسولی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه جمع عزاراداران هیأت خادم الرضا (ع) قم با اشاره به جاودانگی واقعه عاشورا در تاریخ، اظهار داشت: در کربلا یک در یک سمت هرچه فضیلت و خوبی است قرارداشته است، اگر رابطه پدر و فرزندی را در نظر بگیریم می‌توانیم به امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر اشاره کرد و اگر رابطه برادری باشد می‌توانیم به رابطه امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) اشاره کرد و اگربخواهیم از ایثار مادران شهید نام ببریم می‌توانیم به اسوه مادران شهید یعنی حضرت زینب اشاره کنیم.

معاون کنسولی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه با بیان اینکه در برابر این جلوه‌های خوبی در عاشورا، لشکری از تمام زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود داشت، افزود: عمر سعد، شمر، خولی و دیگر افرادی که در لشکر یزیدی قرار داشتند و با امام حسین (ع) جنگیدند نمادهای پلیدی و شقاوت بودند.

معاون کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما درمذاکراتمان با طرف سعودی گفتیم در منا شاهد بی تدبیری شما بودیم، تصریح کرد: متاسفانه ماموران سعودی در منا چهارساعت به ما اجازه ندادند بالای سر جنازه‌های خود در منا برویم و حتی آب نیز به حجاجی که زیر دست و پا افتاده بودند هم ندادند و ما به طور جدی پیگیر روشن شدن دلایل فاجعه منا هستیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مسئولان جمهوری اسلامی واقعه منا را پیگیری خواهیم کرد، افزود: ما همواره به دنبال پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و خوشبختانه امروز در عرصه‌های دفاعی توانستیم شاهد افتخار آ، رینی برای کشور باشیم.

قشقاوی با بیان اینکه امروز هم لشکر یزیدی و حسینی در برابر ما قرار دارند، اظهار داشت: امیدواریم همه ما در زندگی خود حسینی باشیم و با لشکر حسینی بیعت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج