اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۷۹
۹ نظر
۵۰۳۱
۹ نظر
۵۰۳۱
پ

قلب "آتنا" از تپش افتاد...

قلب آتنا قجر که به دلیل عمل سرپایی لوزه دچار مرگ مغزی شده بود صبح امروز در بیمارستان بعثت شهر سنندج از تپش افتاد و این کودک سه ساله سنندجی بعد از ۱۲ روز مقاومت دار فانی را وداع گفت.

آتنا قجر کودک سه ساله سنندجی که روز سوم خرداد ماه سال جاری در کلینیک آرا سنندج تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفته و دچار مرگ مغزی شده بود بعد از گذشت ۱۲ روز صبح یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بعثت سنندج دار فانی را وداع گفت.

قلب "آتنا" از تپش افتاد...

آتنا قجر طی ۱۲ روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان بعثت سنندج بستری بود و علیرغم اینکه مرگ مغزی بودن وی از سوی پزشکان متخصص اعلام شده بود ولی پدر، مادر و سایر بستگانش در انتظار بودند تا آتنا بار دیگر چشمانش را باز کند ولی اینگونه نشد و وی صبح امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت و چشمانش را برای همیشه بست.

پدر آتنا قجر عنوان کرد: تیم پزشکی بیمارستان بعثت سنندج صبح امروز نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا بعد از ایست قلبی آتنا را دوباره احیاء کنند که متاسفانه این تلاشها به نتیجه نرسید و بعد از مرگ مغزی، قلب آتنا هم از طپش افتاد.

جواد قجر افزود: در حال حاضر جسد آتنا به سردخانه بیمارستان بعثت سنندج انتقال داده شد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است که جسد وی به پزشکی قانون انتقال داده شود تا بعد از کالبدشکافی و اعلام نتیجه جواز دفن وی در بهشت محمدی سنندج صادر شود.

وی گفت: علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته پزشکی متاسفانه آتنا فوت کرد ولی ما جدی هستیم و تا روشن شدن دلیل مرگ وی این پرونده را از مراجع قضایی استان کردستان پیگیری خواهیم کرد و باید با عوامل و مسببین این واقعه برخورد شود تا دیگر شاهد حوادث ناگوار این چنین نباشیم.

پدر آتنا قجر با تقدیر و تشکر از رئیس، پرسنل و پزشکان بیمارستان بعثت سنندج یادآور شد: طی ۱۲ روز اخیر مسئولان و تمامی پرسنل بیمارستان بعثت سنندج از هیچ تلاشی برای کمک به آتنا دریغ نکردند که من از زحمات تمامی این عزیزان تقدیر می کنم.

وی همچنین از علیرضا شهبازی استاندار کردستان، اقبال محمدی و امین شعبانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان انتظامی نظام پزشکی سنندج نیز به دلیل ابراز همدردی و پیگیری پرونده فرزندش تقدیر کرد و اظهار داشت: هر چند که تمامی این تلاشها و پیگیری ها آتنا را از مرگ نجات نداد ولی امیدوارم که با پیگیری های این عزیزان با مسببین مرگ آتنا برخورد قانونی صورت گیرد.

قرار است بعد از کالبد شکافی و اعلام نظر پزشکی قانونی آتنا قجر در بهشت محمدی شهر سنندج به خاک سپرده شود ولی والدین آتنا و افکار عمومی جامعه در انتظار خواهند بود تا روند بررسی و اعلام نظر مراجع قضایی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان را در خصوص این پرونده بشنوند.

منبع : جام جم آنلاين
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرنوش حاجیلو

      واقعاً متاسفم امیدوارم خداوند به این خانواده داغدار صبر عطا فرماید

    • bita

      خدا به مادرش صبر بده

    • بدون نام

      واقعاً که
      تا ببینی سر این بیچاره چی اومده که تو یه عمل جراحی ساده سرپایی این کودک بیچاره رو این بلا رو سرش آوردن. مسببین باید ...

    • alireza

      واقعاً متاسفم امیدوارم خداوند به این خانواده داغدار صبر عطا فرماید

    • رضا

      با سلام،
      خدا به خانواده اش صبر دهد ولی واقعاً سهل انگاری های پزشکی زیاد شده و کسی هم رسدگی نمیکنه؛ در عرض 1سال سه نفر از دوستان و فامیل بنده در مراغه بر اثر کوتاهی اکیپ پزشکی فوت کردند که یکی 10ساله و دو تا هم 25 و 26 ساله بودند؛ خدا جواب اینا را بده و مسئولینی که کوتاهی میکنند

    • ساميه

      خيلي وحشتناكه كه به خاطر يه بيماري پيش پا افتاده پاره تن آدم به بيمارستان بره و ديگه بر نگرده -از خدا مي خوام به پدر و مخصوصا مادرش صبر بده

    • saba

      عمل لوزه ومرگ مغزي
      عجب پزشكاني!!!!!!!!!!

    • فاطمه

      این فاجعه یکی از 100هزار موردهای موجود در کشور ما میباشد. چرا که در دانشگاه ها وقتی رشته های حساسی مثل پزشکی را به بچه هایی با iqهای پایین که البته دست خود این بچه هانیست همهرا خدا یک جور نیافریده. ولی این باعث نباید باشد که بفکر خودشان ویا مسئولان برسد که یا از سهمیه ویا در دانشگاههای پولکی بروند ومدرک بگیرند . وبعد بیایند با جون مردم بازی کنند واز انها مثل موش ازمایشگاهی استفاده کرده وچرک نویس دادههایشان نمایند. درکشور ما در این چند سال از این گونه فجایع بسیار میافتد وکسی هم نیست که به انها بگوید خرت به چندمن؟ اگر این دکترها مثل بسیاری ازکشورهای دیگر سو میشدند دیگر در بیمارستانها شاید این فجایع کمتر رخ دهد . خود من در خوانوادهام تا حال چند مورد این موارد داشتیم وشکایتمان هم به جایی نرسید چون در ان دادگاه نظام پزشکی دارند همهشان به یکدیگر نان قرض میدهند . وباید هوای همدیگر را داشته باشند . و باید هوای دکتر های بی سواد فامیل خود ودیگر همکارشان را داشته باشند شاید فردا نوبت خودشان بشود. الان نسبتا" درتمام کشورها بهترین دکترهایشان بچه های مخی هستند که دراین کشور خودشان بی بها بودند . در کانادا خود مردمانشان برای درمان همهشان ترجیح میدهند پیش دکترهای ایرانی بروند . پدر این دختر کوچولو هم دلش را خوش کرده که بعد از این فاجعه همه پرسنل ها تحویلش گرفته اند . (( بیچاره!!!))
      فقط باید خدا رحم کند ...

    • reihaneh

      delemoon khoshe doktor darim to in mamlekat

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج