۲۵۸۰۹۶
۱ نظر
۵۰۸۷
۱ نظر
۵۰۸۷
پ

دولت مصر مسجد شیعیان را بست

هزاران نفر از مصری ها و دوستداران امام حسین (ع) اقدام دولت این کشور را در بستن مقام مطهر «رأس الحسین» (ع) محکوم کردند و این اقدام را اقدامی طایفه گرایانه قلمداد کردند.

خبرگزاری انتخاب: هزاران نفر از مصری ها و دوستداران امام حسین (ع) اقدام دولت این کشور را در بستن مقام مطهر «رأس الحسین» (ع) محکوم کردند و این اقدام را اقدامی طایفه گرایانه قلمداد کردند.

در پی اقدام وزارت اوقاف مصر در بستن مسجد «راس الحسین» (ع) در قاهره، صدها هزار نفر از شیعیان و دوستداران آن امام همام (ع) با برگزاری تظاهرات گسترده این اقدام این وزارتخانه را محکوم کردند و خواستار بازگشایی مسجد راس الحسین (ع) شدند.

تظاهرکنندگان شیعه و سادات مصری که نسب آنها به نبی اکرم (ص) باز می گردد این اقدام وزارت اوقاف مصر را «اقدام طایفه ای» دانستند.

وزارت اوقاف مصر مسجد «راس الحسین» (ع) را که دربرگیرنده ضریح مقام راس الحسین (ع) است امروز و فردا بسته اعلام کرد که این اقدام آن سبب خشم بسیاری از دوستداران آن امام در مصر شد.

مسجد یادشده شامل حرم و بقعه‏ای است که مدفن سر مطهر سید الشهداست یا مکانی است که سر آن حضرت به آنجا هم برده شده است و چنین نامی در سوریه نیز وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلیم محمدی

      عملکرد مصر ظالمانه ومحکوم است . در کرملین کمونیست و واشنگتن ،شیطان بزرگ .به باورها احترام وروز عاشورا برگذار می شود.که نشانه مردم سالاری است.اما برای کشورخودمان هم جای تاسف است که اهل تسنن حق مسجد ونمازخواندن درتهران را ندارند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج