۲۵۸۴۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خواننده لس آنجلسی با کریس دبرگ خواند

سال ها از حضور و کنفرانس خبری «کریس دبرگ» در ایران می گذرد. اتفاقی تاریخی که در دوران مهجور بودن موسیقی پاپ در کشور رخ داد و هنوز یکی از مهمترین اتفاقات موسیقی بعد از انقلاب در کشور محسوب می شود.

خواننده لس آنجلسی با کریس دبرگ خواند





هفته نامه تماشاگران امروز: سال ها از حضور و کنفرانس خبری «کریس دبرگ» در ایران می گذرد. اتفاقی تاریخی که در دوران مهجور بودن موسیقی پاپ در کشور رخ داد و هنوز یکی از مهمترین اتفاقات موسیقی بعد از انقلاب در کشور محسوب می شود.

حضور و همخوانی «کریس دبرگ» در آلبوم «آریان» هم در سال های انتهایی دهه هشتاد و در آلبوم پنجم این گروه اتفاق افتاد و هیچ کس تا لحظه انتشار این آلبوم باور نمی کرد این ستاره بین المللی پاپ حاضر شده باشد در کنار یک گروه موسیقی ایرانی قرار بگیرد.

خواننده لس آنجلسی با کریس دبرگ خواند

بازتاب های خبری این موضوع تا مدت ها در رسانه های جهان دیده می شد و حتی زمزمه های کنسرت مشترک این خواننده و آریان در تهران بارها در رسانه های مختلف منتشر شد ولی این اتفاق هرگز عملی نشد.

اتفاقات سال ۸۸ و واکنشی که کریس دبرگ به وقایع ایران نشان داد ثابت کرد که نگاه او به داخل ایران تغییر کرده و البته می شد نتیجه گرفت که امکان همکاری او با هنرمندان داخلی منتفی خواهد بود اما شش سال پس از آن اتفاقات، یک خواننده ایرانی دیگر به جای اعضای آریان قطعه «نوری تا ابدیت» (قطعه دو صدایی آریان و کریس) را در سالن «مایکروسافت تئاتر» اجرا کرد تا نگاه ها به آن سو برگردد.

هفته گذشته کنسرت مشترک خواننده لس آنجلسی و کریس دبرگ در لس آنجلس و با همراهی و استقبال ایرانی های خارج از کشور روی صحنه رفت و بازتاب های مختلفی را نیز در سایت های مهم موسیقی جهان در پی داشت.

محسن رجب پور مدیر برنامه گروه منحل شده آریان در این باره می گوید امتیاز اجرای خراج از خاک ایران قلعه «نوری تا ابدیت» به کریس دبرگ تعلق دارد. او اجرای این قطعه را در این کنسرت به دلیل علاقمندی این خواننده آرژانتینی - ایرلندی به مردم ایران می داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج