adexo3
۲۵۹۰۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هلاکت نظامیان سعودی در جیزان عربستان

انصار الله یمن از هلاکت نظامیان سعودی در دو استان جنوبی عربستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: انصار الله یمن از هلاکت چندین نظامی عربستانی در حمله راکتی به دو استان جیزان و عسیر در جنوب عربستان خبر داد.

منبعی در ارتش یمن اعلام کرد یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، روز دوشنبه پایگاه نظامی الرمضه در جیزان، جنوب عربستان را گلوله باران کرد که بر اثر آن تعدادی از نظامیان سعودی کشته شدند و بخشی از تجهیزات نظامی سعودی ها منهدم شد.

این منبع افزود: ارتش و کمیته های مردمی همچنین پایگاههای نظامی عربستان در مناطق دود، قایم زبید و خوجه در جیزان را هدف قرار دادند.

در همین حال فرماندهان انصار الله خبر دادند ارتشِ هوادار انصار الله در مناطق نزدیک به مرز یمن و در خاک عربستان پیشروی هایی داشته است. این خبر را عبدالملک بدرالدین، رهبر انصار الله در سخنان اخیر خود که در عاشورا بیان کرد تایید نمود اما تاکنون عربستان در این زمینه سکوت کرده است.

در همین حال رسانه های عربستان برای اولین بار دو روز قبل از آنچه که (طرح ایرانی- حوثی) خواندند خبر دادند و هدف این طرح را تسلط بر روستای قرن، از روستاهای خالی از سکنه در مرز یمن عنوان کردند و افزودند: حمله حوثی ها به این روستا دفع شده است.

حملات انصار الله به پایگاه های عربستان در جیزان و عسیر ساعاتی قبل از آغاز رایزنی های اسماعیل ولد شیخ فرستاده سازمان ملل متحد به یمن با دو طرف درگیری در این کشور انجام شد.

ولد شیخ تلاش می کند در رایزنی های خود با دو طرف درگیری در یمن زمان و مکان مذاکرات سیاسی را که قرار است با هدف پایان دادن به بحران یمن آغاز شود مشخص کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج