adexo3
۲۵۹۰۳۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

تمجید ویژه جان کری از مرد هسته ای

وزیر امور خارجه آمریکا که در مرکز میراث نیروی دریایی در واشنگتن سخنرانی می‌کرد، به نقش ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیدوارم با تمجید از صالحی وی را به دردسر نینداخته باشم.

پایگاه خبری انتخاب: وزیر امور خارجه آمریکا که در مرکز میراث نیروی دریایی در واشنگتن سخنرانی می‌کرد، به نقش ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیدوارم با تمجید از صالحی وی را به دردسر نینداخته باشم.

کری با اشاره به نقش صالحی و مونیز گفت: «ما هنگامی که وارد بخش فنی مذاکرات شدیم، ارنست مونیز را وارد مذاکرات کردیم. ثابت شد که وی یکی از بهترین گزینه هایی بود که انتخاب کردیم.

وی کار فوق العاده ای انجام داد اما حقیقت این است که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در انستیتو فناوری ماساچوست تحصیل کرده بود. بنابراین این استاد و شاگرد همیشه درس خوان انستیتو فناوری ماساچوست که البته به جایی نرسیدند(با خنده) در کنار یکدیگر قرار گرفتند و به هم ملحق شدند.

من امیدوارم با گفتن این مطلب او را به دردسر نیانداخته باشم. هیچ کس این موضوع را در ایران گزارش نخواهد داد؟ اما این واقعا به جزء موثر توانایی ما برای حرکت به سمت جلو تبدیل شد. بنابراین ارنست من از شما تشکر می کنم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید

      وقتی دشمن از کسی تعریف میکنه یعنی اینکه اهداف اونها عملی شده و به نفع اونها کار شده .جالبه میگن صالحی به جایی نرسیدن!!!!جالبه بیشتر مسئولین فعلی ما در غرب تحصیل یا زندگی کردن !!!!!!آمریکا هم راضی ست !!!!!!!!!البته خدا رو شکر که رهبری و منتقدین بودن وگرنه شاید آمریکا بیشتر هم راضی میشد.

    • بدون نام

      جالبه دوست و دشمن دکتر صالحی رو دوست دارن بسکه آدم خوبیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج