اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۰۱۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جزئیات عدم فرود پرواز‌ تهران-خرم آباد

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز تهران- خرم آباد ساعت ۱۰:۴۳ از تهران به سمت خرم‌آباد پرواز کرد اما به علت نامساعد بودن شرایط آب‌وهوا در ۱۰ مایلی فرودگاه خرم‌آباد خلبان نتوانست برای فرود ارتفاع را کم کند و به تهران بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز تهران- خرم آباد ساعت ۱۰:۴۳ از تهران به سمت خرم‌آباد پرواز کرد اما به علت نامساعد بودن شرایط آب‌وهوا در ۱۰ مایلی فرودگاه خرم‌آباد خلبان نتوانست برای فرود ارتفاع را کم کند و به تهران بازگشت.

پرواز تهران- خرم آباد به علت نامناسب بودن وضعیت آب و هوا در نزدیکی فرودگاه خرم آباد نتوانست به زمین بنشیند و تهران بازگشت.

اسفندیار کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در رابطه با کنسل شدن پرواز تهران- خرم‌آباد، اظهار داشت: هواپیمای مسافربری تهران خرم‌آباد قرار بود امروز ساعت ۸:۳۰ از فرودگاه تهران به سمت خرم‌آباد پرواز کند اما این هواپیما با دو ساعت و نیم تأخیر به سمت خرم‌آباد پرواز کرد.

وی افزود: پرواز تهران- خرم آباد ساعت ۱۰:۴۳ از تهران به سمت خرم‌آباد پرواز کرد اما به علت نامساعد بودن شرایط آب‌وهوا در ۱۰ مایلی فرودگاه خرم‌آباد خلبان نتوانست برای فرود ارتفاع را کم کند و به تهران بازگشت.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد: پرواز آنتوف که از زاهدان به سمت خرم‌آباد پرواز کرده بود نیز ساعت ۱۳:۱۵ وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و سپس این فرودگاه را به مقصد تهران ترک کرد.

وی بیان کرد: پروازهای عصر پنجشنبه و عصر جمعه به علت محدودیت در ناوگان از قبل توسط شرکت ماهان کنسل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج