جاباما
۲۶۰۲۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی

سه عضو باند سرقت مسلحانه سرقت از طلافروشی نگار مشهد که در جریان سرقت مرد طلا فروش را به قتل رسانده بودند با تلاش ۴۸ ساعته تیم جنایی پلیس آگاهی مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سه عضو باند سرقت مسلحانه سرقت از طلافروشی نگار مشهد که در جریان سرقت مرد طلا فروش را به قتل رسانده بودند با تلاش ۴۸ ساعته تیم جنایی پلیس آگاهی مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه چهارشنبه دستبرد به طلافروشی در خیابان مفتح، ۳۰ متری طلاب مشهد به پلیس گزارش شد. درپی این گزارش، تیمی از ماموران خود را به محل سرقت رسانده و متوجه شدند در جریان این سرقت مرد طلافروش با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل، تحقیقات برای رازگشایی از سرقت مرگبار آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مرد طلافروش مجید ۳۴ ساله بوده که ضربه چاقو به سینه‌اش اصابت کرده بود.

اهالی نیز در تحقیقات به دو مرد اشاره کردند که ساعتی قبل از قتل مقابل طلافروشی پرسه می‌زدند. به دلیل این که آنها به صورت خود ماسک آلودگی هوا زده بودند، اهالی موفق به چهره‌نگاری آنها نشدند.

با بازبینی فیلم های دوربین مداربسته مغازه مشخص شد دو مرد جوان یک ساعت قبل جنایت وارد مغازه شده و با مرد طلا فروش صحبت کردند. آنها که ماسک به صورتشان زده بودند با انتخاب یک حلقه از مغازه خارج و بعد از ۶ دقیقه دوباره بازگشتند دو پسر سارق این بار با در آوردن دو اسلحه وسنچستر و کلت مرد طلا فروش را تهدید کردند اما او در مقابل خواسته سارقان مقاومت کرده و سارقان نیز پس از مجروح کردن او با سرقت دو کیلو طلا سوار بر خودرو پرایدی از محل فرار کردند.

در حالیکه تحقیقات برای شناسایی عاملان سرقت مسلحانه و قتل صاحب طلافروشی نگار از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد آغاز شده بود. سرانجام پس از ۴۸ ساعت عملیات ویژه از کارآگاهان تیم مقابله با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد سه متهم سرقت از طلا فروشی در مخفیگاهشان در این شهر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم رییس پلیس خراسان رضوی در مورد عملیات پیچیده شناسایی و دستگیری سارقان مسلح به باشگاه خبرنگاران گفت: با شناسایی مخقیگاه متهمان در کمتر از ۴۸ ساعت آنها در یک عملیات ویژه دستگیر شده و از مخفیگاهشان مقادیری از طلاهای مسروقه به همراه دو اسلحه کلت و وینچستر کشف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه مشخص شد دو متهم دستگیر شده همان سارقانی هستند که در صحنه سرقت و قتل مرد طلا فروش حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج