۲۶۰۴۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار نقدی: باید از مرز ۱+۵ عبور کنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:اعضای گروه ۱+۵ همان کشورهایی هستند که در طول نیم قرن گذشته علیه اسلام فعالیت کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:اعضای گروه ۱+۵ همان کشورهایی هستند که در طول نیم قرن گذشته علیه اسلام فعالیت کرده‌اند.

سردار محمدرضا نقدی در همایش بسیج اساتید در سالن همایش‌های صدا و سیما، ضمن تجلیل از مقام شهید چمران اظهار کرد: امروز باید "چمران‌وار" از مرز ۱+۵ عبور کنیم.

در ادامه گزیده ای از سخنان سردار نقدی می آید:

۵+۱ از بعد از قیام پانزده خرداد و علیه اسلام شکل گرفته است و این کشورها بر سر هر چیزی که با یکدیگر اختلاف داشته باشند، ولی بر سر مبارزه با اسلام متحدند. همه این کشورها در جنگ تحمیلی نیز دست داشتند و از منافقین و تروریست‌ها حمایت می‌کردند.

۵+۱ پشتیبان تسلیحاتی صدام در جنگ علیه کشورمان بود.

۵+۱ یعنی رویارویی ملتی آزادیخواه با تمام مستکبران جهان. البته اینها باز خودشان نیستند بلکه اجیر شده صهیونیسم بین‌الملل و فراماسونرها هستند اما روزی خود اینها هم کنار می‌روند و آن رویارویی سرنوشت‌ساز شکل می‌گیرد.

امروز می‌بینیم که آموزه‌های غربی و نظریه‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی آنها رنگ باخته و عملاً شکست خورده است. قدرت در کتابهای علمی آنها به سه عنصر ثروت، سلاح و تبلیغات متکی است و در همه این عرصه‌ها در طول این سی و سه سال دست بالاتر را داشته‌اند اما همواره از نظام جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند و این بدان معنا است که قدرت بالاتری نیز وجود دارد که هرچند تجربه شده اما تئوریزه نشده است و اگر این موضوع تئوریزه شود خواهیم دید که شکست مرزهای دانش نیز رخ می‌دهد.

امروز باید چمران‌وار وارد میدان شویم و استادی که می‌خواهد چمران پرورش دهد باید خود چمران‌وار پرورش یافته باشد. اگر روزی چمران، تحریم‌های نظامی را می‌شکست و از مرز آنها عبور می‌کرد، چمران امروز باید از مرز ۱+۵ عبور کند. اگر نفت ما را تحریم کرده‌اند باید بدانیم که اولین مشکل اقتصاد ما نفت‌محوری است و باید این خط شکسته شود. ما می‌توانیم اقتصاد بدون نفت داشته باشیم که بسیار شکوفاتر از اقتصاد فعلی باشد.

تمام امکانات برای اینکه ما نفت خام خود را پرورش دهیم و به صورت محصولات تمام شده تبدیل کنیم، فراهم است و تنها نیاز به برنامه‌ریزی، مدیریت و همت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید با ویزا و پاسپورت یا همینجوری

    • mehdi

      درود بر آدم حق گو
      درود بر سردار نقدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج