۲۶۱۴۰۵
۲۶ نظر
۵۰۲۱
۲۶ نظر
۵۰۲۱
پ

سرنوشت شوم دختر فراری در تهران

دختر ۱۳ ساله‌ای که به اتهام فرار از منزل و برقراری رابطه نامشروع توسط مأموران انتظامی دستگیر شده بود در حالی که مدعی بود روی بازگشت نزد پدرم را ندارم چرا که اکنون دیگر در مرداب فلاکت فرو رفته‌ام به تشریح ماجرای فرارش از منزل پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: دختر ۱۳ ساله‌ای که به اتهام فرار از منزل و برقراری رابطه نامشروع توسط مأموران انتظامی دستگیر شده بود در حالی که مدعی بود روی بازگشت نزد پدرم را ندارم چرا که اکنون دیگر در مرداب فلاکت فرو رفته‌ام به تشریح ماجرای فرارش از منزل پرداخت.

وی به مشاور کلانتری گلشهر مشهد گفت: از زمانی که به خاطر دارم همواره پدر و مادرم با یکدیگر دعوا می‌کردند که بیشتر اوقات هم بحث و جدل‌های آن‌ها به کتک‌کاری می‌کشید و من از ترس به گوشه اتاق پناه می‌بردم و با چشمانی وحشت زده جیغ می‌کشیدم و در حالی که صورتم از اشک خیس می‌شد نظاره‌گر رفتارهای بی‌رحمانه آن‌ها بودم.

این وضعیت تا ۷ سالگی من ادامه داشت و روزی که قرار بود من هم مانند دیگر بچه‌های هم سن و سال خودم کیف مدرسه را به دوش بیندازم و شادی کنان به کلاس درس بروم مادرم دست مرا گرفت و از پله‌های دادگستری بالا رفت. آن روزها معنی طلاق را نمی‌فهمیدم اما هر روز به جای مدرسه در مسیر دادگاه قرار می‌گرفتم. بالاخره مادرم طلاق گرفت ولی دادگاه مرا به پدرم سپرد تا با او زندگی کنم. چند روز بعد پدرم زنی که به خانه ما آمده بود را به من معرفی کرد و گفت: او از امروز مادر تو است.

بعدها فهمیدم که همه اختلافات پدر و مادرم به خاطر همین زن بوده است و پدرم قبلاً با او ازدواج کرده بود. من دیگر در آن خانه به موجودی تنها تبدیل شده بودم و آن‌ها با فراموش کردن من فقط به دنبال خوشگذرانی خودشان بودند.

این گونه بود که دیگر نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و برای پیدا کردن کاری بیرون از منزل می‌رفتم تا این که با پسری در خیابان آشنا شدم و او قول داد اگر با او فرار کنم با من ازدواج می‌کند و مرا از این وضعیت نجات می‌دهد. من هم قبول کردم و با او به خانه‌ای در اطراف تهران رفتم. چند روز اول او رفتار خوبی با من داشت اما یک روز صبح وقتی از خواب بیدار شدم دیگر از افشین خبری نبود.

من که هستی‌ام را از دست داده بودم در حالی تنها شدم که روی بازگشت نزد پدرم را نداشتم به همین خاطر با اندک پولی که برایم باقی مانده بود عازم مشهد شدم و در پایانه مسافربری با جوان ۲۲ ساله‌ای به نام امید برخورد کردم و شب را به منزل او رفتم. اما روزهای بعد ۲ جوان دیگر آن جا آمدند و...

تا این که روز گذشته وقتی از منزل آن‌ها بیرون آمدم موتورسواری برایم ایجاد مزاحمت کرد که بلافاصله پلیس رسید و من امید را که حدود ۱۰۰ متر جلوتر منتظرم بود به عنوان برادرم معرفی کردم اما مأموران به من مشکوک شدند و امید را هم در حال فرار دستگیر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      این دختر بدبخت فرار نکرده فراریش دادن
      نمیدونم مردی که میخواد خیانت کنه چرا ازدواج میکنه

      پاسخ ها

      • n

        سعید جان مرده خیانت نکرده شرایط خونه اونو از زندگیش دور کرده.اگه زن و مرد همدیگرو بتونن درک کنن این مشکلات پیش نمیاد

      • بدون نام

        یعنی چی مرده خیانت نکرده، شرایط خونه اونو از زندگیش دور کرده؟ بر اساس چه اطلاعاتی نظر میدید و قضاوت می کنید؟ چه زن و چه مرد، اگر پایبند به زندگیشون باشند، اگر سردی تو روابطشون حس کنند، دنبال راه حل می روند. خیلی وقته خانواده جایگاهش رو تو فرهنگ خیلی از ماها از دست داده. خیانت خیانته. هرگز قابل توجیه نیست. این سستی، نتیجه زیاده خواهیه. نتیجه ازدواج های سریع و بدون تعهده.

      • بدون نام

        نظر n ;
        اونوقت این مردی که بزعم شما خیانت نکرده بجای رسیدن به هوسهای خودش نباید هوای بچه اش را میداشت وازش مراقبت میکرد ؟!!

    • هوشنگ

      خداوندا به همه پدر ها حس مسولیت در مقابل کارهایی که انجام داده اند بده و وجدانی سالم
      آمین

      پاسخ ها

      • ارسلان

        مادر نفهمش اگه مادر بود پای زندگیش میموند

      • الهام

        چه ادبیات زشتی...

        بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود
        پسته بی مغز تا لب وا کند رسوا شود

        وقتی نسبت به چیزی اطلاع ندارید، تعریفتون رنگ تملق می گیره و تحقیرون رنگ نادانی.

      • بدون نام

        آقاي ارسلان وقتي پدر خانواده فكر و دلش پيش يه زنه ديگه بوده مادر چجوري ميمونده....

      • ارسلان

        میدونستم که نظر منو چاپ نمیکنی، کلا شما هرتوهینی که زنا انجام میدن رو چاپ میکنی، ولی موقع جواب دادن مردا که میشه، میزنی غیر قابل انتشار. از شما ضعیفه های فمنیست بیشتر از این هم انتظار نمیره. فقط بهتون بگم که خیلی موجودات بی عقل و ضعیفی هستین.

    • بدون نام

      باز هم مشهد!!!

    • lmehrzad

      مقصر خوده دختره. والا......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یک احمقی که اینو میگی

      • بدون نام

        مقصر امثال تو هست ابله

    • علی

      واقعا . تف تو ذات و شرف این پدر که دختر به مرحله ای رسیده بوده که از خانه فرار کنه

      بعدش هم که خودتون میدونید چه گرگ هایی منتظرشون هستند ...

    • محمد

      این یک هشدار هست به من به تو و به همه مردم جامعه که باید آگاهانه زندگی کنیم. واقعا مملکت ما در وضعیت کنونی دچار فقر فرهنگی .خواهشا برای خودمان و جامعه ای که در آن زندگی میکنیم احترام قاءل بشیم .

    • سجاد

      مشهد،مشهد،مشهد.چه خبره تو مشهد؟

    • حسین

      دختر به کنار ! پدر و مادر هم به کنار !

      جامعه مارو نگاه کن ! همه دنبال یه فرصت هستند برای اینکه گناه کنن !

      آقا ! خانم ! مگه اینجا کشور اسلامی نیست ؟! والله تو لاس وگاس دختر راحت تر میتونه بیرون بره تا تو ایران

      چرا اینجوری شدیم ! ؟ پسری که به دختر به چشم بد نگاه میکنی اینو بدون که قطعا باقی پسر ها هم به ناموس تو به همون چشم نگاه میکنن !!

      از ماست که بر ماست ...

      امیدوارم نظرم حذف نشه مثل همیشه !

    • علی

      مشهدپرازافغانی می باشدکه هربلایی دارندفقط ازکمربه پایین علاقمندمی باشندوای وای وای وای وای

    • سیدجواد

      به خاطر امنیت کشورم از دست داعش و غیره خدا را شاکرم، ولی فقر فرهنگ را که درکشورم میبینم خیلی افسوس میخورم که ایرانی هستم، چون بیش از 50 درصد مردم کشورمون به گناه کردن علاقه نشون میدن ، این سیل خیانت و هوسبازی و حرامخواری داره همه را میبره به سمت فلاکت ونابودی.جالبه خیلی ها اصلا علاقه نشون نمیدن که خودشونو نجات بدن، با یک اشاره تسلیم شیطان میشوند و اراده مبارزه به شیطان اصلا وجود نداره.

    • الهام

      لطفا اينقدر نگيد مشهد مشهد مشهد!!!!
      انگاري شهرهاي ديگه گل و گلستان هست!!! که مشهد الان شده خارستان

    • ستاره شمالی

      همیشه برام سواله این جمعیتهای میلیونی که تو ماه رمضون و محرم و صفر و... انقد قشنگ مراسم میگیرن . تو شبای قدر توبه میکنند . عاشورا گریه میکنند . این همه جمعیت واقعا کجای ایران زندگی میکنند اینا کجان . شاید خبرای خوب و کمک به همدیگر و زیاد پخش نمیکنیم وگرنه مگه میشه فقط اتفاقات بد.جنایت خیانت زرنگیای شیطانی
      خدایا کمکمون کن

    • مادر

      بچه تنها و رانده شده و بدبخت در بحرانی ترین سال زندگیش که احتیاج به توجه و راهنمایی پدر و مادر داره باید نظاره گر خودخواهی و هوسرانی پدر و دعواهای خانوادگی باشه. متاسفانه آخرش همین میشه . حیف از این دختر معصوم که زندگیشو تباه کردن.

    • رضا

      همه مقصرند بغیر از مسئولین.

    • علی رجبی

      آقا / خانم مسئول کامنت ها! حواست به ادبیات کامنتهای user باشه رو اعصابه!
      دهن ما هم میتونه باز بشه ها ...!
      مرسی از رسیدگیتون

    • بدون نام

      تو واحد ما هم پدر مادری هستن که 2امین ازدواجشونو کردن که خانوم 2تا دختر و اقا ی پس ی دخت ر داره که خانوم بچه هاشو داده مادرش نگه میداره بچه های مرده با ایناس یعنی اینا اگه ی کم بزرگتر شن یا فراری می شن یا دزد یا معتاد ینی این خانوم پدر اینارو در میاره تا هس کتک تا هس فحشو نا سزا هر کی هم اعتراض میکنه ممممممممممممممممممممممیگه به کسی مر بوط نیس اون روز تو اسانسور دیدم دختره موهاشو میخاره مغنعه رو زدم کنار میبینم موهاش شپش زده رفتم با زنه در گیر شدم همسرم اومد منو برد فرداش ماشینو تو کوچه پارک کرده بودم ماشین 9ماه ی منو از این سر تا اون سر خط انداخته که منم از ش شکایت کردم تو دوربین مدرسه افتاده بود این جور بچه ها راهی جز فرار ندارن خدا همچین پدر مادرایی رو بکشه یا دستاشونو قطع کنه به حق 5 تن

    • بدون نام

      دختر 13 ساله !!!!!!!!!
      واقعا خسته نباشن پدر و مادر این قربانی طلاق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج