۲۶۱۶۲۶
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

حمله زامبی های آمریکایی به داعش +عکس

آمریکا هواپیماهایی را در عملیات علیه داعش در عراق و سوریه به کار گرفته است که به زامبی های هوایی معروف هستند و پیشتر قرار بود از رده خارج شوند.

عصر ایران: آمریکا هواپیماهایی را در عملیات علیه داعش در عراق و سوریه به کار گرفته است که به زامبی های هوایی معروف هستند و پیشتر قرار بود از رده خارج شوند.

سی ان ان گزارش داد؛ نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق و سوریه استفاده از هواپیمای " تاندر بولت، ای _ ۱۰ " علیه داعش را در دستور کار قرار داده اند.

این هواپیماهای نظامی که طراحی و ساخت آنها در دوره جنگ سرد انجام شده است بال هایی بلند و دو موتور توربو دارد و به منظور پشتیبانی عملیات نیروهای زمینی در ارتفاع پایین و از بین بردن تانک ها و ادوات زرهی دشمن طراحی شده است. زود برخاستن و نشستن این هواپیما یک مزیت دیگر آن محسوب می شود.

در زمان جنگ اشغال کویت از سوی صدام، این هواپیماهای در عملیات توفان صحرا نقش ویژه ای داشتند و بیش از ۵۰ درصد از تانک های ارتش صدام و یک سوم نفربرهای زرهی ارتش عراق را نابود کردند.

پیشتر برخی کارشناسان نظامی آمریکا موضوع از رده خارج کردن این هواپیماها را مطرح می کردند اما به دلیل کارایی بالای آن در برخی عملیات های پشتیبانی ، در نهایت مدرنیزه کردن و استفاده از این هواپیماها تا ۲۵ سال دیگر در دستور کار ارتش آمریکا است به همین خاطر به این هواپیماها "زامبی" (مرده متحرک) گفته می شود.

آمریکا در اوایل امسال نیز ۱۲ فروند از این نوع هواپیماها را به منظور تقویت ناوگان هوایی پشتیبانی ناتو در شرق اروپا برای مقابله احتمالی با مداخلات نظامی روسیه به پایگاه های هوایی خود در رومانی و جمهوری چک فرستاده است.

تعداد دقیق این نوع هواپیما که در عراق و سوریه علیه داعش استفاده می شود، اعلام نشده است.

حمله زامبی های آمریکایی به داعش +عکس

حمله زامبی های آمریکایی به داعش +عکس

حمله زامبی های آمریکایی به داعش +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمریکا جان شما رفیق دزد و شریک غافله هستید.بهتر نیست دخالت نکنید

    • سراج

      سلام - بهترين اسم براي آمريا همان "شيطان بزرگ" برازنده است (به مناسبت روز دانش آموز).

    • قربانعلی

      بابا.امریکا ا بروبچه های دستپرورده خودیعنی داعش. ناراحت شده به.همین خاطرزامبیهارافرستاده باهم.حال کنند. وگرنه دلش برای سوریه نسوخته

    • Ali

      آمريكا اول بخاطر حقوق بشر كشورهارا خراب ميكند بعد ميگويد بخاط حقوق بشر همه كشور راكخراب كرده ايم بمدت سى تا چهل سال. درست ميكنيم

    • iran

      صرف نظر از پروژه ی کثیف ساخت و پرورش تفکر تندروها و تکفیری توسط شیطان بزرگ و همچنین درگیری جهان و منطقه با این دروغ بسیار واضح و بزرگ تا همین الان،این نوع هواپیماها از قدرت مانور بسیار بالا و دقت در هدف گیری و رهگیری اهداف زمینی و دریایی،واقعا" یک شاهکار مهندسیه! اگر فیلمهای مستند شرکت سازنده اش بدستتان برسد،نظر بنده را تأیید خواهید کرد.اماای کاش بجای بازی قایم باشک با داعشیان ازخدابیخبر،ازاین پرنده های عظیم و آتشین جهت ریشه کنی تکفیریها استفاه میکردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج