۲۶۱۷۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تقدیر از هنرمند خلاق هالیوود

در جشن سينماتك آمريكا از ريس ويتراسپون به عنوان زن هنرمند خلاق قدرداني شد.

بانی فیلم: در جشن سينماتك آمريكا از ريس ويتراسپون به عنوان زن هنرمند خلاق قدرداني شد.

دني ترانت در فيلم «آدم روي ماه»، تريسي فليك در فيلم «انتخابات»، جيل گرين در فيلم «دوستان»، جون كارتر در فيلم «راه رفتن روي خط» و شريل استريد در «وحشي» از جمله نقش‌هاي به يادماندني هستند كه ريس ويتراسپون آنها را در فيلم‌هايش ماندگار كرده است.

اين نقش‌ها در بيست و نهمين جشنواره سالانه سينماتك آمريكا در لس‌آنجلس مورد قدرداني واقع شدند.

تقدیر از هنرمند خلاق هالیوود

ويتراسپون با دريافت اين جايزه به عنوان هنرمند فوق‌العاده در صنعت سرگرمي سازي كه تصاويري به يادماندني خلق مي‌كند، تجليل شد. استيون اسپيلبرگ، جودي فاستر، ال پاچينو، جوليا رابرتز و مت ديمون ديگر ستارگاني هستند كه قبلا اين جايزه را دريافت كرده‌اند. ويتراسپون پنجمين زني است كه اين جايزه را به خانه برد.

اين در حالي است كه او تهيه كننده فيلم‌هايي چون «دختر رفته» و «وحشي» نيز بوده است. اين بازيگر كه در اجراي نقش‌هاي كمدي و درام به يك اندازه از توانايي برخوردار است هنگام دريافت جايزه‌اش گفت: بعضي وقت‌ها باور نمي كنم كه يك قصه گو شده ام. اين بزرگ‌ترين افتخار زندگي من است.

اين جايزه را متيو مك كاناهي سال پيش آن دريافت كرد و خود او امسال روي صحنه رفت تا اين جايزه را به برنده امسال اهدا كند. وي گفت: سال پيش كه روي صحنه جايزه سينماتك را دريافت كردم گفتم كار ما جادو سازي است. وي افزود: امسال مي گويم كاري را كه ما مي‌كنيم،؛ خودمان باور داريم و وقتي ما آن را انجام مي‌دهيم، مردم نيز به آن باور مي آورند. براي همين اين كار جادو سازي است.

جنيفر آنيستون، آلكساندر پين، كيت هادسون، جنيفر گارنر، ژان مارك ولي از ديگر حاضران در اين برنامه بودند. در اين برنامه پيام ويدئويي كريس پاين و رابرت داوني جونيور نيز به نمايش درآمد.

در اين مراسم ابتدا از جفري كاتسنبرگ رييس انيميشن دريم وركز نيز تجليل شد و با اهداي اولين جايزه سيد گراومن به وي از مشاركت تاثيرگذار او در صنعت فيلم تقدير به عمل آمد. اين جايزه به ياد بنيانگذار سينماي مصري سينماتك آمريكا به نام سيد گراومن خوانده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج