adexo3
۲۶۱۹۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شکست نتانیاهو در موضوع هسته ای ایران

انتشار نتایج جدید شاخص‌های سیاست خارجی رژیم اسرائیل حکایت از نارضایتی عمیق بین ساکنان سرزمین‌های اشغالی و نگاه منفی آن‌ها به مقام‌های صهیونیستی دارد.

خبرگزاری فارس:‌ انتشار نتایج جدید شاخص‌های سیاست خارجی رژیم اسرائیل حکایت از نارضایتی عمیق بین ساکنان سرزمین‌های اشغالی و نگاه منفی آن‌ها به مقام‌های صهیونیستی دارد.

انتشار نتایج شاخص‌های سیاست خارجی رژیم اسرائیل از سوی یک موسسه صهیونیستی حکایت از عمق بی‌اعتمادی صهیونیست‌ها به مقام‌ها و اعمال رژیم اسرائیل دارد.

بر پایه این گزارش، تنها ۷درصد از افکار عمومی اسرائیل عملکرد سیاست خارجی تل‌آویو را خوب می‌دانند و در نقطه مقابل ۶۰درصد ناخرسند از سیاست خارجی اسرائیل می‌باشند. همچنین ۷۸ درصد نیز معتقدند که ضعف سیاست خارجی اسرائیل بر امنیت سرزمین‌های اشغالی نیز اثر گذاشته است. همچنین ۴۱درصد بر این باورند که روابط آمریکا و اسرائیل در وضعیت مناسبی نیست.

دیگر یافته‌های این نظر سنجی نشان دادند که امنیت اسرائیل در وضعیت بدتر از سال قبل است. اسرائیلی‌ها همچنین جایگاه این رژیم در جهان را برابر با ۳.۹۶ دانستند که در قیاس با سال ۲۰۱۴ سقوط ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از دیگر نکات حائز اهمیت در این نظر سنجی این بود که به باور اسرائیلی‌ها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در رسیدگی به موضع هسته‌ای ایران شکست خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج