اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۸۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

BRT به نعمت‌ آباد می‌رود

شهردار تهران در مورد آخرین وضعیت متروی اسلامشهر و حسابرسی از شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران در مورد آخرین وضعیت متروی اسلامشهر و حسابرسی از شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح ایستگاه نعمت‌آباد خط ۳ مترو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت مترو در اولویت شهرداری تهران قرار دارد، گفت: شهرداری تهران چه در تخصیص منابع مالی و چه در انجام پروژه عمرانی، ساخت مترو را در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه نعمت‌آباد یک ایستگاه ویژه از نظر بزرگی پروژه و پوشش مناطق جنوبی تهران است، افزود: مردم اسلامشهر و رباط‌ کریم نیز می‌توانند از این ایستگاه استفاده کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه برای تسهیل تردد مردم جنوب شهر، ایستگاه اتوبوس و تاکسی در جنب این ایستگاه راه‌اندازی شده است، گفت: سعی داریم اتوبوس بی‌ آر تی را نیز به این منطقه بیاوریم.

قالیباف در مورد متروی اسلامشهر به ایسنا گفت: متروی اسلامشهر خارج از تهران است و در حوزه فعالیت شهرداری تهران نیست و نمی‌توانیم پول شهر تهران را هزینه اسلامشهر کنیم ولی اگر دولت اعتبار مورد نظر را تامین کند، کار احداث را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: تاکنون دولت قول مساعد داده که اعتبار اولیه را تامین کند و پیمانکاران نیز آماده هستند که به صورت تهاتر کار ساخت و ساز را آغاز کنند و امیدوایم مشکل این منطقه نیز رفع شود.

شهردار تهران در مورد حسابرسی از سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران که در حال حاضر در شورای شهر در حال انجام است، گفت: شهرداری تهران در حوزه نظم و انضباط مالی شفاف‌ترین دوران خود را می‌گذراند و کسی که باید در این زمینه اخطارهای لازم را بدهد هیات‌های حسابرسی است.

قالیباف با بیان اینکه جامعه حسابرسی باید به این موضوع وارد شوند، گفت: افراد نمی‌توانند در این زمینه اظهارنظر کنند؛ حال چه شهردار تهران باشد و چه عضو شورای شهر نمی‌توانند در این زمینه اظهارنظر کنند.

وی با بیان اینکه در مورد حسابرسی باید براساس اظهارات کارشناسی حرف زد، ادامه داد: نه اینکه موضوعات را در رسانه‌ها مطرح کنند، چراکه براساس قانون موضوع باید در صحن علنی شورا بررسی و شهرداری نیز پاسخ لازم را بدهد و بعد از نهایی شدن به اطلاع مردم برسد.

شهردار تهران افزود: اعضای شورا اگر اسنادی بر تخلف دارند، بیاورند و ارائه دهند.

قالیباف در مورد حسابرسی از وضعیت تپه‌های عباس‌آباد نیز گفت: قیمت زمین نرخ دولتی مشخص شده و نمی‌دانم یکدفعه قیمت ۲۰۰۰ میلیارد را از کجا آوردند چراکه تا حسابرسی کامل نشود، قانون اجازه نمی‌دهد اسناد را در رسانه‌ها بیاورند و حسابرسی باید قطعی شود و بعد اطلاع‌رسانی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج