adexo3
۲۶۴۳۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نوت بوک های جدید ایسوس در ایران

ایسوس به تازگی چندین مدل جدید و ارتقا یافته از سری های K را معرفی نموده که مجهز به نسل ششم پردازنده های اینتل می باشند. این پلتفرم جدید اینتل معروف به Skylake نوعی انقلاب در زمینه دستگاه های قابل حمل محسوب می شود.

وب‌سایت فارنت - محسن صحافی: ایسوس به تازگی چندین مدل جدید و ارتقا یافته از سری های K را معرفی نموده که مجهز به نسل ششم پردازنده های اینتل می باشند. این پلتفرم جدید اینتل معروف به Skylake نوعی انقلاب در زمینه دستگاه های قابل حمل محسوب می شود.

نوت بوک های جدید ایسوس در ایران

نوت‌بوک K۵۵۶UB و K۵۵۶UF از خانواده سری K این شرکت می باشند که به تازگی معرفی شده اند. اما از مهمترین ویژگی های این مدل ها می توان به تجهیز شدن آنها به جدیدترین پلتفرم اینتل با نام Sky Lake و پردازنده های نسل ششم این شرکت اشاره کرد.

این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه های قابل حمل می باشد که در نهایت از ۳۰ درصد کارآیی بیشتر و در عین حال ۱۵ درصد مصرف انرژی کمتر بهره می برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر شده است.

نوت بوک های جدید ایسوس در ایران

از دیگر بهبود های چشم گیر در این سری می توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره نمود که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید نمود. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از ۳ نمایشگر با وضوح تصویر ۴K به صورت همزمان می باشد که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد.

طبق اعلام ایسوس این مدل های جدید به پردازنده های Core i۵/i۷ مجهز خواهند بود و کد پردازنده های آنها با شماره ۶ شروع خواهند شد و نام آنها همچنان Core i باقی خواهد ماند با این تفاوت که سری موازی نسل ششم پردازنده‌های اینتل با تنها ۴.۵ وات مصرف انرژی با نامهای Core M۷/M۵/M۳ در سری UX۳۰۵ به بازار ایران معرفی خواهند شد. حداقل میزان RAM در این مدل ها برابر با ۶ گیگابایت خواهد بود که تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا می باشد.

نوت بوک های جدید ایسوس در ایران

ASUS این مدل ها را مجهز به باتری های لیتیوم-پلیمر نموده است. این نوع باتری ها از ۲.۵ برابر عمر بیشتر نسبت به باتری های لیتیوم-یون و از تعداد سیکل بالاتری در زمینه شارژ برخوردارند. یکی دیگر از مواردی که به این مدل‌ها اضافه شده USB Type-C است. به واسطه این فناوری کاربران می توانند سرعت انتقال اطلاعات معادل ۵Gbit/s را تجربه نمایند و این یعنی سرعتی معدل ۱۰ برابر بیشتر نسبت به USB ۲.۰.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج