جاباما
۲۶۴۶۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از «رسوایی» ده نمکی چه خبر؟

مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به صورت همزمان دنبال می شود.

خبرگزاری مهر: مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به صورت همزمان دنبال می شود.

مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی به صورت همزمان دنبال می شود و این روزها امیر توسلی در حال ساخت و اجرای موسیقی این فیلم سینمایی است.

براساس شنیده ها، «رسوایی ۲» یک فیلم تخیلی متفاوت است که بعضی از صحنه های این فیلم برای اولین بار در سینمای ایران اتفاق می افتد. همچنین یک تیم ۵۰ نفره از کارشناسان ایرانی نزدیک به یک سال است مشغول اجرای تروکاژهای کامپیوتری این فیلم هستند که اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است.

از «رسوایی» ده نمکی چه خبر؟

با توجه به سنگین بودن بحث پست پروداکشن و جلوه های ویژه این فیلم سینمایی، «رسوایی ۲» احتمال دارد به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نرسد و اولین اکران آن نوروز ۹۵ در نظر گرفته شود.

«رسوایی ۲» دارای ماجراهای فرعی زیادی است و یکی از ماجراهای این داستان فرعی از این قرار است که «فردی به نام کامبیز با بازی رامین راستاد طی یک درگیری فیزیکی با پسری باعث کشته شدن او شده است و قرار است در محوطه چیتگر اعدام شود. حاج یوسف «اکبر عبدی» برای گرفتن رضایت نزد مادر کامبیز رفته است که در نهایت این مادر رضایت نمی‌دهد و قرار بر اعدام کامبیز می‌شود.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا سحر قریشی، اسماعیل خلج و فخرالدین صدیق‌شریف، امیر نوری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج