adexo3
۲۶۵۱۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کارشناس وزارت امور خارجه:

عادل الجبیر ماموریتی جز زیاده گویی ندارد

یک کارشناس وزارت امور خارجه می‌گوید، سخنان متعارض وزیر خارجه رژیم سعودی نشان می‌دهد که وی مأموریتی جز زیاده‌گویی و سخن‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد.

خبرگزاری فارس: یک کارشناس وزارت امور خارجه می‌گوید، سخنان متعارض وزیر خارجه رژیم سعودی نشان می‌دهد که وی مأموریتی جز زیاده‌گویی و سخن‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد.

یک کارشناس وزارت امور خارجه اظهارات اخیر عادل الجبیر در حاشیه اجلاس کشورهای عربی و آمریکای لاتین را همچون سخنان پی در پی و قبلی وی منفعلانه و در تعارض آشکار با ملزومات یک دیپلماسی فعال و موثر دانست و افزود آقای جبیر در حالی این سخنان را می گوید که همواره در گفتگو با مقامات آمریکا و غرب از قدرت گیری روز افزون جمهوری اسلامی در منطقه و جهان شکوه می کند.

به گفته وی، این سخنان متعارض نشان می دهد که وی مأموریتی جز زیاده گویی و سخن پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد. جای تاسف است که وزیر خارجه یک کشور عربی همسایه تا بدین حد دچار توهم است که گمان می کند برگزاری اجلاس بین کشورهای عربی و آمریکای لاتین موجب انزوای ایران خواهد شد.

این کارشناس وزارت امور خارجه اضافه کرد: این أدبیات اگر با أدبیات فاخر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مقایسه شود که همواره اصرار دارد روابط و تعاملات ایران با کشورهای دیگر علیه طرفهای ثالث بویژه همسایگان نیست، تفاوت رفتار سازنده و رفتار مخرب بیشتر آشکار می گردد. رفتار و رویکرد مخربی که سهمی بزرگ در ایجاد و تداوم بحران های جاری منطقه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج