adexo3
۲۶۵۷۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ارائه ۱۴ خدمت جدید از همراه بانک سپه

رئیس اداره کل خدمات فن‌آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از اضافه‌شدن ۱۴ خدمت جدید به خدمات الکترونیک این بانک خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره کل خدمات فن‌آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از اضافه‌شدن ۱۴ خدمت جدید به خدمات الکترونیک این بانک خبرداد.

حسین صلواتی با اشاره به اضافه‌شدن ۱۴ خدمت این بانک برای موبایل‌های با سیستم عامل اندروید ۵ و ویندوز فون و موبایل ویو بانک گفت: این خدمات جدید عبارت از انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، خرید شارژ کارتی، پرداخت قبض کارتی (دستی - اسکنر بارکد)، دریافت صورتحساب حسابی با شناسه پرداخت، دریافت صورتحساب کارتی براساس تعداد گردش، دریافت صورتحساب کارتی از تاریخ تا تاریخ و دریافت صورتحساب کارتی براساس گردش خاص است.

وی افزود: دریافت صورتحساب کارتی با شناسه پرداخت، گزارش شارژهای خریداری شده توسط کارت انتخابی، امکان افزودن، حذف، ویرایش حساب‌های سایر بانک‌ها (شبای حساب)برای استفاده آتی در انتقال وجه ساتنا، پایا و شتابی، تغییر حساب پیش‌فرض کارت، مسدودسازی کارت و مشاهده حساب‌های متصل به کارت از دیگر خدمات جدید این بانک است.

وی با تأکید بر تلاش بانک سپه برای ارتقای همراه بانک سپه روی موبایل‌های با سیستم عامل اندروید ۵ و ویندوز فون گفت: اضافه‌شدن و ارتقای خدمات جدید روی درگاه‌های غیرحضوری بانک سپه در دستور کار است که به زودی معرفی و اعلام خواهند شد.

صلواتی از مشتریان بانک سپه خواست، تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از سایت این بانک دریافت کنند.

رئیس اداره کل خدمات فن‌آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین همچنین خبرداد: سیستم اینترنت بانک سپه نیز با رویکرد مشتری‌محور، به زودی رونمایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج