۲۶۵۸۹۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آقای مشکی پوش روی صحنه می آید

رضا صادقی در تاریخ ۲۷آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت که همتموسسه «آوای هنر» برگزار می شود، در دوسانس اجرا خواهد شد که پیش بینی تمدید این برنامه نیز در صورت استقبال، انجام شده است.

موسیقی ما: کنسرت پائیزه آقای مشکی پوش در آخرین روزهای پائیز امسال روی صحنه می‌رود.

رضا صادقی در تاریخ ۲۷آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت که همتموسسه «آوای هنر» برگزار می شود، در دوسانس اجرا خواهد شد که پیش بینی تمدید این برنامه نیز در صورت استقبال، انجام شده است.

رهبری ارکستر صادقی در این کنسرت ر ا «پویا نیک پور» بر عهده دارد و نوازنده‌هایی چون عمید بنکدار: گیتار باس، آرش مقدم: درامز، فاضل پیش: گیتار نایلون، امیر شهابی: کیبورد، مرتضی کریمی : عود، سعید صارمی: پرکاشن و... در این کنسرت صادقی را همراهی خواهند نمود. رضا صادقی تا کنون آلبوم‌هایی چون پیرهن مشکی، وایسادنیا، دیگه مشکی نمی پوشم، همین، فقط گوش کن و ... را در بازار موسیقی کشورمنتشر کرده است و اوایل امسال نیز با آلبوم «فقط گوش کن» توانست کنسرت های زیادی را در تهران و شهرستان روی صحنه ببرد.

گفته می‌شود این خواننده در تلاش است آثار قدیمی تر خود را نیز در کنسرت ۲۷ آذرماه در تهران اجرا کند و در صورت محقق شدن این اتفاق، در اخبار های بعدی این کنسرت، این موضوع به صورت مفصل اطلاع رسانی خواهد شد.

بلیت فروشی این کنسرت به زودی از طریق سامانه ۸۴۲۰۰ آغاز خواهد شد تا دوستداران رضا صادقی بار دیگر دیداری با خواننده قدیمی و محبوب‌شان داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      به نظرم از زماني كه رضا با گذاشتن عكس زن و همسرش در اينترنت اون چهره باوقار خودش رو تبديل به يه آدم سطحي و خودنما كرد خيلي از طرفداران قديمي خودش رو از دست داد..... ولي بازم براش آرزوي موفقيت دارم.....خدا قوت خواننده مشكي پوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج