اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۶۲۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چگونه مخدر به داخل زندان راه پیدا می‌کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اتخاذ تدابیر قانونی و تعیین مجازات‌های سنگین نقش موثری در کاهش بروز جرائمی مثل نفوذ مواد مخدر در زندان‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد اسماعیل‌ سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلوگیری از نفوذ مواد مخدر به داخل زندان‌ها اظهار کرد: زندان به عنوان فضایی بسته و محدود می‌باشد که تمام رفتار‌ها و اعمال در آن زیر نظر قانون انجام می‌شود.

وی افزود: نفوذ مواد افیونی و مخدر به داخل زندان‌ها و نیز در بین زندانیان یک عمل خلاف بوده که باید تحت کنترل مسئولان زندان‌ها قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: مسئولان بایستی تدابیر جدی را برای جلوگیری از وقوع هر گونه تخلفی در محیط زندان‌ها بالاخص خرید و فروش مواد مخدر به آن بیاندیشند.

سعیدی تصریح کرد: ورود مواد مخدر به داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها این روزها به هر نحوی صورت گرفته است که باید مجازات‌های سنگینی برای مقابله با آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی رفت و آمدها و ورود اقلام و سایر وسایل به داخل زندان ها و بازداشت‌گاه ها تحت کنترل شدید ماموران است،‌با این حال مواد مخدر و سیگار در بین زندانیان به راحتی توسط برخی افراد نفوذی و بعضا افراد زندانی دارای سابقه‌های متعدد دست به دست می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از وقوع چنین جرایمی در محیط زندان باید مسئولان زندان‌‌ها اقدامات کنترلی جدی را برای برخورد با متخلفین و همچنین مقصران و عاملان این قبیل جرایم اخذ کنند تا از شیوع و گسترش آن‌ها در فضای قانون مداری مثل زندان جلوگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج