adexo3
۲۶۶۹۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی جدید لنوو +عکس

لنوو امروز یکی از بهترین تلفن های هوشمند یک سال اخیر خود را که نسخه سوم از سری محبوب Vibe X هم محسوب می شود رونمایی کرد.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: لنوو امروز یکی از بهترین تلفن های هوشمند یک سال اخیر خود را که نسخه سوم از سری محبوب Vibe X هم محسوب می شود رونمایی کرد. شرکت ارائه دهنده این محصول در پوسترهای تبلیغاتی پیشین خود بیشتر روی قابلیت های صوتی وایب اکس ۳ تاکید کرده بوده و حالا مشخص شده که این موبایل دقیقا چنین قابلیت هایی دارد.

گوشی جدید لنوو +عکس

لنوو نتنها روی اسپیکرهای استریوی این تلفن هوشمند مانور زیادی داده است بلکه امکاناتی نظیر Hi-fi ۳.۰ با تکنولوژی اختصاصی ESS Sabre ES۹۰۱۸K۲M یا Wolfson۸۲۸۱ DAC، آمپلی فایرهای جداگانه برای اسپیکرها، سه میکروفون حذف نویز و بسیاری موارد دیگر را برای این موبایل در نظر گرفته است.

تلفن هوشمند وایب اکس ۳ مجهز به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p، چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ یا چیپست هشت هسته ای مدیاتک (برای مدل ۱۶ گیگابایتی) است که یک پردازنده کمکی SensorHub نیز برایش در نظر گرفته شده.

۲ یا سه گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این محصول را تشکیل می دهند که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده روی بدنه امکان ارتقاء آن وجود دارد.

گوشی جدید لنوو +عکس

در مورد توانمندی های چند رسانه ای این محصول هم باید بگوییم که حسگر ۲۱ مگاپیکسلی سونی در قسمت پشت بدنه آن خودنمایی می کند که از تکنولوژی تشخیص فوکوس فازی بهره می برد و بسته به نسخه آن می تواند لامپ ال ای دی دوگانه، فلاش دو رنگ و همچنین دوربین جلویی ۵ یا هشت مگاپیکسلی داشته باشد.

لنوو همواره در مورد ظرفیت باتری محصولاتش بهترین انتخاب را انجام می دهد و در مورد وایب اکس ۳ نیز این قاعده صدق می کند. دستگاه مورد بحث یک باتری ۳۶۰۰ یا ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که در داخل بدنه ای با ابعاد ۱۵۴ در ۷۶.۵ در ۹.۳ میلیمتر یا ۱۵۳ در ۷۵.۹ در ۸.۷ میلیمتر (برای مدل ۱۶ گیگابایتی) فلزی جای گرفته است.

این تلفن هوشمند ممکن است با نمایشگر ۵.۵ اینچی اش اندکی بلند به نظر بیاید اما علت به اسپیکرهای استریویی باز می گردد که در قسمت جلویی بدنه دستگاه کار گذاشته شده است. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت دستگاه هم که این روزها در اغلب تلفن های هوشمند به چشم می خورد در قسمت پشت بدنه جا خوش کرده است.

گوشی جدید لنوو +عکس

تلفن هوشمند لنوو وایب اکس ۳ قرار است که در تاریخ ۲۵ نوامبر از راه برسد و امکان پیش سفارش آن از همین حالا با قیمت ۳۰۰ دلار برای مدل پایه با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴۰۰ دلار برای مدل بهره مند از سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی فراهم است.

برای خرید نسخه پریمیوم این موبایل با سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم لازم است مبلغی در حدود ۴۷۰ دلار پرداخت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج