۲۶۷۴۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کشف انبار مهمات داعش در آستانه اربعین

یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد دفتر اطلاعات نظامی این کشور دو روز پیش توانست انباری از سلاح و مواد منفجره متعلق به داعش را کشف و ضبط کند. به گفته این مقام امنیتی، این تجهیزات نظامی قرار بود در روزهای آینده برای استفاده در عملیات تروریستی علیه زائران اربعین حسینی استفاده شود.

خبرگزاری آنا: یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد دفتر اطلاعات نظامی این کشور دو روز پیش توانست انباری از سلاح و مواد منفجره متعلق به داعش را کشف و ضبط کند. به گفته این مقام امنیتی، این تجهیزات نظامی قرار بود در روزهای آینده برای استفاده در عملیات تروریستی علیه زائران اربعین حسینی استفاده شود.

یک مقام امنیتی عراق به خبرنگار آنا گفت: دفتر اطلاعات نظامی عراق ظرف دو روز گذشته توانستند انباری از سلاح و مواد منفجره وابسته به گروه داعش را کشف کنند. در این انبار ۳۰ گالون «نیترات آمونیاک» (با درجه انفجار بسیار بالا)، سه کمربند انفجاری، سه دستگاه مجهز به بمب، چند دستگاه تلفن همراه دارای زمان‌بندی انفجار و چند موشک کشف و ضبط شد.

به‌گفته این مقام امنیتی که نخواست نامش فاش شود، اطلاعات موجود نشان می‌دهد مواد منفجره و سلاح موجود در این انبار که در منطقه «یوسفیه» (واقع در جنوب بغداد) قرار دارد، قرار بود در خلال روزهای آینده برای هدف قرار دادن زوار حسینی در مسیرهای منتهی به کربلا استفاده شود.

از سوی دیگر «رائد جوده» یکی دیگر از منابع امنیتی عراق، با تایید خبر کشف مقادیر زیادی مواد منفجره در منطقه «یوسفیه» عراق، پرده از نقشه دیگر تروریست‌ها برای حمله به زائران حسینی برداشت و گفت: نیروهای امنیتی چندی پیش توانستند خودروی بمب‌گذاری‌شده‌ای را در منطقه «جسر الرعود» (واقع در شمال‌غربی بغداد) کشف و آن را خنثی‌سازی کنند.

وی افزود: اطلاعات ما نشان می‌دهد قرار بود این خودرو در مسیر حرکت زائران حسینی در یکی از مسیرهای ورودی شهر کربلا منفجر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج