۲۶۷۶۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرونده معاون احمدی نژاد مختومه شد

قاضی پرونده شکایت یکی از نمایندگان مجلس از مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید دولت دهم گفت: این پرونده مختومه شده است.

خبرگزاری مهر: قاضی پرونده شکایت یکی از نمایندگان مجلس از مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید دولت دهم گفت: این پرونده مختومه شده است.

شهریور ماه ۱۳۹۲ بود که در جریان پخش زنده تلویزیونی شبکه خبر مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید بعد از اظهارات برخی از نمایندگان مجلس در ارتباط با موضوع تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و کشف پرونده هایی از اختلاس، با عصبانیت، مجری و خبرنگار شبکه خبر و تنی چند از نمایندگان مجلس که از طراحان پروژه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بودند را تهدید به شکایت حقوقی کرد. تا جایی که زریبافان اعلام کرد آقای جعفر قلی (منظور وی غلامعلی جعفرزاده بوده است) خودشان متخلف هستند چرا که وی در زمانی که بر صندلی مجلس تکیه زد به عنوان مشاور از بنیاد شهید هم حقوق دریافت کرده است و من تا کنون این مسئله را که نشانه تخلف وی بوده بیان نکرده ام.

جعفرزاده بعد از پایان گزارش شبکه خبر با بیان اینکه در اظهارات خود نامی از کسی نبرده است، گفت: متاسفانه آقای زریبافان رییس بنیاد شهید در شبکه خبر حاضر شدند و مطالبی به زبان آوردند که من از بیان‌شان شرم دارم. وی نام من را آورد و توهین و افتراهایی را به یک نماینده وارد کرد که طبیعتا به محاکم حقوقی مراجعه می‌کنم و پیگیر آن خواهم بود. اگر این تهمت‌هایی که آقای زریبافان گفتند واقعیت داشته باشد ایشان ظلم به شهدا و مردم کرده‌اند که آنها را تاکنون مطرح نکرده‌اند. ما به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم و وظیفه داریم از حقوق مردم دفاع کنیم و قرار نیست با هر تهدیدی عقب بنشنیم بلکه هر تخلفی را تا آخر پیگیری خواهیم کرد.

وی اشاره کرد: سوءمدیریت‌ها کار را به اینجا کشانده و ما در جریان تحقیق و تفحص، ۸۰ مورد تخلف در بنیاد شهید یافته‌ایم که آن را به محاکم قضایی ارائه می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید در مورد موافقت و مخالفت خویش با تحقیق و تفحص اظهار داشت: من موافق تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستم و می پذیرم که کاستی در بنیاد شهید وجود دارد ولی این کاستی ها به معنای کمبود بودجه در بنیاد شهید است وگرنه در تحقیق و تفحص پاکی عملکرد مدیران بنیاد شهید روشن می شود اما نمایندگان مجلس که طراح این موضوع هستند خود متخلف بوده و من تخلف های آنها را اعلام می کنم.

بعد از این اظهارات موضوع شکایت مطرح و پرونده ای در دادگاه تهران تشکیل شد. قاضی محمد رضا محمدی کشکولی قاضی این پرونده در جمع خبرنگاران گفت: این پرونده با رضایت شاکی حل و فصل شده است و پرونده مختومه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج