اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۰۸۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

شجونی و لطیفه‌ هایی درباره آیت‌ الله جنتی!

حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مصاحبه با خبرآنلاین موضوعات متعددی را مطرح کرد و از جمله گریزی هم به لطیفه هایی که در مورد آیت الله جنتی مطرح است، زد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مصاحبه با خبرآنلاین موضوعات متعددی را مطرح کرد و از جمله گریزی هم به لطیفه هایی که در مورد آیت الله جنتی مطرح است، زد.

وی در این مصاحبه تفصیلی گفت: یک بار آقای جنتی مرا دید و گفت شجونی من مواضع تو را که می خوانم خوشم می آید. گفتم آقای جنتی من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می کنم.

از شما هم دفاع می کنم. گفت «از من؟ مگر درباره من چه می گویند که تو از من دفاع می کنی؟» گفتم می گویند «اولین خواستگار حضرت حوا تو بودی! منتها چون سنت بالا بود او را به تو ندادند و آدم رفت و با حوا ازدواج کرد».

آیت الله جنتی هم شروع کرد به خندیدن. گفت «دیگر چه می گویند؟» گفتم می گویند «حضرت آدم به خدا گفت خدایا این پیرمرد کیست که اینجا می پلکد؟ خدا گفت این جنتی است قبل از من هم اینجا بود». باز هم خندید و گفت «دیگر چه می گویند».

گفتم می گویند «خدا رفت بهشت را بسازد دید تو در آنجا نشسته ای. گفت تو کی هستی. و تو پاسخ دادی من جنتی هستم. لذا خدا بهشت را ساخت و اسم آن را جنت گذاشت». باز هم خندید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مقصودلو

      دمش گرم....

    • malii

      اصلا آدم سیاسی نیستم اما به نظرم کمال بی فرهنگیه که واسه یه نفر اینطور لطیفه میسازن! عمر دست خداست یکم ادب و متانتمونو بالا ببریم و به همچین اراجیف مسخره ای نخندیم!!!

      پاسخ ها

      • شیما

        کاملا درسته عالی گفتین .....

    • قاسمی

      من همیشه با ای ین لطیفه هایی که در مورد ایشون میفرستن کاملد مخالفم و از نشر دادن این جور پیام ها شرمم میشه...عمر دست خداست و بس.....

    • سانی

      کاش ماهم غصه هامون کم بشه ... اما من که امیدی ندارم با این اوضاع واحوالی که دارم خیلی نمی تونم دوام بیارم! پس بدرود همین حالا از همتون حلالیت می خواهم ای عزیزانم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج