۲۶۸۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عکس: محبوب ترین ویندوز در بریتانیا

بریتانیایی‌ها بیش از همه جهان ویندوز ۱۰ را با ۸٫۴۵ درصد از بازار سیستم‌های عامل رایانه‌ای در بریتانیا را ویندوز ۱۰ در اختیار دارد که این رقم برای کل جهان ۴٫۸۸ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان: بریتانیایی‌ها بیش از همه جهان ویندوز ۱۰ را با ۸٫۴۵ درصد از بازار سیستم‌های عامل رایانه‌ای در بریتانیا را ویندوز ۱۰ در اختیار دارد که این رقم برای کل جهان ۴٫۸۸ درصد است.

اگر قرار باشد میزان سازگاری کاربران با آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت موسوم به ویندوز ۱۰ را بسنجیم، باید گفت مردم بریتانیا بالاتر از دیگر کاربران جهانی قرار دارند.

آمارهای منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Statcounter نشان داد ۸.۴۵درصد از بازار سیستم‌های عامل رایانه‌ای در بریتانیا را ویندوز ۱۰ در اختیار دارد که این رقم برای آمریکا ۵.۶۴ درصد و برای کل جهان ۴.۸۸ درصد گزارش شده است. این ارقام نسبت به آنچه که مرکز تحقیقاتی Net Applications در گزارش ماهانه خود اعلام کرد اندکی کمتر است.

عکس: محبوب ترین ویندوز در بریتانیا

مرکز Statcounter همچنین بررسی‌ را در مورد مرورگر اینترنتی Edge به عنوان یکی از نرم‌افزارهای ارائه شده با ویندوز ۱۰ انجام داد. به گفته این مرکز، فردای روزی که ویندوز ۱۰ به صورت رسمی وارد بازار شد Edge توانست ۲۰.۱ درصد از بازار مرورگرهای اینترنتی در بریتانیا را در اختیار بگیرد.

همزمان با انتشار این گزارش مرکز تحقیقاتی Netmarketshare بر اساس یک بررسی مجزا نشان داد ویندوز ۱۰ هم‌اکنون چهارمین سیستم عامل محبوب در جهان محسوب می‌شود در کمتر از یک ماه توانسته است۵.۲درصد از بازار را در اختیار بگیرد.

بررسی‌ها نشان داده بخش اعظم کاربرانی که از ویندوز ۷ به نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت مهاجرت می‌کنند و البته تعداد کاربرانی که ویندوز x.۸ را هم به ویندوز ۱۰ به‌روز می‌کنند زیاد است. در حالی که ویندوز ۷به عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل رایانه‌ای جهان صاحب ۵۷.۶۷ درصد بازار بود، طی یک ماهی که ویندوز ۱۰ روی کار آمد ۳.۰۶ درصد از سهم آن کاسته شد.

در همین دوره زمانی ویندوز ۸.۱صاحب ۱۱.۳۹ درصد از بازار جهانی بود که با کاهش ۱.۷۲ درصدی سهم خود مواجه شد و به تناسب آن ویندوز ۸ هم که ۲.۵۶ درصد بازار را در اختیار داشت، ۰.۲۲ درصد سهم خود را از دست داد.

مایکروسافت یک ماه پس از عرضه ویندوز ۱۰ به صورت رسمی اعلام کرد که این محصول روی ۷۵ میلیون دستگاه از رایانه‌های جهان نصب و راه‌اندازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج