adexo3
۲۶۹۲۲۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

افشاگری یک آمریکایی از علت ظهور داعش

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: اگر چیزی را بنا کنید که پایداری نداشته باشد، اما بر روی آن مستقر شوید نتیجه‌اش این است که پایدار نخواهد بود،‌ آن چیزی که کشور من؛ آمریکا بر روی آن بنا شده، دروغ است و نمی‌تواند این دروغ ادامه پیدا کند.

خبرگزاری فارس: افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: اگر چیزی را بنا کنید که پایداری نداشته باشد، اما بر روی آن مستقر شوید نتیجه‌اش این است که پایدار نخواهد بود،‌ آن چیزی که کشور من؛ آمریکا بر روی آن بنا شده، دروغ است و نمی‌تواند این دروغ ادامه پیدا کند.

کنس اوکیف عصر امروز در همایش «رسالت بسیج و نخبگان در پیشگیری از پروژه نفوذ» که در دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان اینکه از سفر به ایران تحت تأثیر قرار گرفتم، اظهار کرد: اگر چیزی را بنا کنید که پایداری نداشته باشد، اما بر روی آن مستقر شوید نتیجه‌اش این است که پایدار نخواهد بود،‌ آن چیزی که کشور من؛ آمریکا بر روی آن بنا شده، دروغ است و نمی‌تواند این دروغ ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه وقتی در آمریکا بزرگ می‌شویم اینگونه ذهن پرورش می‌یابد که ما قدرت برتر هستیم و برای خوبی‌ها می‌جنگیم، ادامه داد: ۱۹ ساله بودم که به نیروی دریایی آمریکا پیوستم اما بعدها فهمیدم این پیوستن چقدر احمقانه بوده است.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا تصریح کرد: فیلم‌‌های هالیوودی حس قهرمان‌پروری ایجاد می‌کند، من هم چنین حسی داشتم، اما به تدریج بیدار شدم.

اوکیف با بیان اینکه از پیوستن به نیروی دریایی افتخار می‌کردم اما فقط حادثه‌ای سبب شد که دگرگون شوم، عنوان کرد: تمام مردم آمریکا با چنین وضعیتی روبه‌رو هستند، چراکه دقیقاً تبلیغات عکس آن چیزی است که وجود دارد.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا با بیان اینکه یکی از مثال‌هایی که می‌توان برای وضعیت آمریکا معرفی کرد، گروهک تروریستی داعش است، تشریح کرد: ما آن را در کنار سعود‌ی‌ها پرورش داده‌ایم و این ماهیتی است که وجود دارد.

اوکیف ادامه داد: در یک شرایط ویژه‌ای قرار داریم و غرب نیز در آستانه تحول غیر قابل تصوری قرار گرفته است، اما باید مراقب باشیم، چراکه دشمن مشترکی به نام صهیونیست‌ها وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نام خود را سرزمین آزادی نام نهاد‌ه است، توضیح داد: چگونه امکان دارد کشوری آزاد باشد در حالی که بیشترین زندانیان از تمام دنیا در این کشور است؟

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در پایان یادآور شد: در جمهوری اسلامی ایران رهبر پاک و صادقی همچون آیت‌الله خامنه‌ای حضور دارد، در حالی که در آمریکا و غرب، فساد وجود دارد، هنگامی که بیانات رهبر انقلابی ایران را دنبال می‌کنم همواره ایشان را مورد ستایش قرار می‌دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افسر سایق نیروی دریایی ایالات متحده امریکا اومده تو همایش رسالت بسیج و نخبگان در پیشگیری از پروژه نفوذ سخنرانی کرده ؟؟؟
      من دیگه حرفی ندارم :)

    • بدون نام

      حجت تمام .... والسلااااااام ... ؛)

    • بدون نام

      یارو خودش پرونده داره شدیدا.مهره سوخته...

    • بدون نام

      وا واقعا! الله اکبر چی بگم

    • رضا

      باو لاقل مدرک بیارین باور کنیم

    • بدون نام

      هر کسی که علیه کشور خودش در یک کشور دیگه صحبت کنه خائن هست حالا چه ایرانی باشه چه امریکایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج