۲۶۹۴۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

علیزاده و قربانی کنسرت می‌دهند

پس از کنسرت‌های موفق علیزاده و قربانی با همراهی دو آنسامبل ضربانگ و هم‌آوایان؛ حال این دو هنرمند قصد دارند برای اولین بار سه شب در تهران کنسرتی را روی صحنه ببرند.

خبرگزاری ایلنا: پس از کنسرت‌های موفق علیزاده و قربانی با همراهی دو آنسامبل ضربانگ و هم‌آوایان؛ حال این دو هنرمند قصد دارند برای اولین بار سه شب در تهران کنسرتی را روی صحنه ببرند.

حسین علیزاده و علیرضا قربانی با همراهی گروه هم‌آوایان و ضربانگ؛ طی روزهای ششم، هفتم و هشتم دی ما در سالن برج میلاد کنسرت برگزار می‌کنند. این اولین کنسرت مشترک علیزاده و قربانی در تهران است.

علیزاده و و قربانی طی یک ماه گذشته تور اروپایی کنسرت خود را برگزار کردند و این اولین همکاری مشترکشان بود. کنسرت‌های این گروه از کپنهاگ دانمارک در روز ۳۰ اکتبر ( هشت آبان) آغاز می‌شد و فردای آن روز گروه در در وین وی صحنه می‌رفت. «Theater Akzent» در وین میزبان سالن میزبانِ این گروه بود.

در ادامه‌ی کنسرت‌ها؛ یکم نوامبر ( ده آبان) سالن Cologne Philharmonic Hall در شهر کلن محل اجرای گروه بود. همچنین ۶ نوامبر (پانزدهم آبان) در فرایبورگ آلمان، ۷ نوامبر (شانزدهم آبان) در مونشنِ آلمان، ۸ نوامبر (هفدهم آبان) در لندن انگلستان، ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) در مادرید اسپانیا، ۱۲ نوامبر (بیست و یکم آبان) در روتردام هلند، ۱۳ نوامبر (بیست و دوم آبان) در بروکسل بلژیک، ۱۴ نوامبر (بیست و سوم آبان) در برلین آلمان و در نهایت ۱۶ نوامبر (بیست و پنجم آبان) در زوریخ سوییس کنسرت‌های دو آنسامبل هم‌آوایان و ضربانگ با نوازندگی تار حسین علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی برگزار شد.

در کنار علیزاده و قربانی؛ پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی نوازندگی پرکاشن را برعهده دارند. همچنین جواد افشار (سنتور)، سیامک جهانگیری (نی)، علی بوستان (شورانگیز) و صبا علیزاده (کمانچه) نیز در این کنسرت‌ها حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج