اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد صريح محمود شهرياری از تلويزيون

متاسفانه صداوسيما در حال حاضر به سمت كميت‌گرايي رفته و مردم انعكاس كارهاي خودشان را در صداوسيما نمي‌بينند.

خبرگزاری ایسنا: محمود شهرياري با انتقاد از برنامه‌هاي صداوسيما خاطرنشان كرد: متاسفانه صداوسيما در حال حاضر به سمت كميت‌گرايي رفته و مردم انعكاس كارهاي خودشان را در صداوسيما نمي‌بينند.

اين مجري با بيان اينكه نگران است از اينكه روز به روز از مخاطبان تلويزيون كم شود، خاطرنشان كرد: من نسبت به كميت‌گرايي صداوسيما انتقاد دارم؛ در حالي كه كارگردانان بسيار مطرحي همچون داوود ميرباقري سريال‌هاي پرخرجي چون «مختارنامه» را مي‌سازند، شبكه‌هاي ماهواره‌يي با ايجاد سريال‌هاي ۱۵۰ قسمتي، باعث كاهش مخاطبان مي‌شوند كه متاسفانه مديران نسبت به اين قضايا كاملا بي‌تفاوت هستند.

شهرياري با بيان اينكه برنامه‌هاي تلويزيون ديگر خنثي و علي‌السويه شده‌اند، خاطرنشان كرد: به مرحله‌اي رسيده‌ايم كه روز به روز مخاطبان را از دست مي‌دهيم.

وي درباره‌ي لزوم سعه‌ي صدر مديران رسانه در قبال ريسك‌‌ها و حتي اشتباهات مجريان و هنرمندان كه در نهايت به ساخت برنامه‌هاي جذاب‌تر تلويزيوني مي‌انجامد، اظهار كرد: متاسفانه مجريان اين ريسك‌پذيري را ندارند.

آنقدر از جايگاهشان مي‌ترسند كه از كوچكترين موضع‌گيري خارج از سازمان صداوسيما از خود بي‌خود مي‌شوند. همكاران ما هيچ امنيت شغلي ندارند و فقط متوسل به تلفني هستند كه بدانند چه تصميمي نسبت به آن‌ها گرفته مي‌شود.

انتقاد صريح محمود شهرياری از تلويزيون

اين مجري با بيان اينكه سال‌هاي سال جواني خود را در رسانه ملي گذاشته است، تاكيد كرد: نگران از اين هستم كه ماهواره‌ها به راحتي سريال‌هاي ۱۵۰ قسمتي پخش مي‌كنند كه مخاطبان را به خود جذب كرده است و مديران نسبت به اين مساله بي‌تفاوت هستند.

وي گفت: آيا سوالي ساده‌تر از اين است كه از ميهمان برنامه بپرسيد كه خودش را شبيه چه ميوه‌اي مي‌داند؟ آن فرد هم مي‌توانست جواب دهد يا ندهد.

اين چه ربطي به مجري دارد كه مشكل‌ساز شده است. اين مساله خيلي پيش پا افتاده و مضحك است كه اينگونه با آن برخورد مي‌كنند؛ با اين شرايط حاضر نيستم براي سازمان صداوسيما برنامه اجرا كنم.

محمود شهرياري افزود: متاسفانه در حال حاضر تسويه حساب‌هاي جشن رمضان پارسال را انجام نداده‌اند. حتي برنامه‌هاي سال ۸۵ را نيز با بنده تسويه نكرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر به عنوان يك كارشناس نسبت به كيفيت برنامه‌هاي سازمان، منتقد هستم به اين دليل كه كميت‌گرايي را مد نظر قرار داده است و فقط شبكه افتتاح مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      شهریاری مردم تورو دوست دارن به این حرفا توجه نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج