adexo3
۲۶۹۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راه تحصیل آسان در دانشگاه خارجی چیست؟

محققان آلماني نخستين سرويس ترجمه خودكار با قابليت ترجمه همزمان دروس دانشگاهي را طراحي كرده اند كه مي تواند موانع زباني پيش روي دانشجويان خارجي را بر طرف كند.

خبرگزاری ایسنا: محققان آلماني نخستين سرويس ترجمه خودكار با قابليت ترجمه همزمان دروس دانشگاهي را طراحي كرده اند كه مي تواند موانع زباني پيش روي دانشجويان خارجي را بر طرف كند.

پروفسور «الکس وایبل» استاد علوم رایانه موسسه تكنولوژي کارلسروهه آلمان (KIT) و طراح اين سيستم بيش از ۲۰ سال بر روي توسعه فناوري ماشين هاي ترجمه مطالعه كرده است.

«وايبل» تأكيد مي كند: اگرچه اين سيستم ترجمه همزمان بدون نقص نيست، اما مي تواند كمك موثري براي دانشجويان خارجي به منظور فهم بهتر دروس دانشگاهي باشد.

راه تحصیل آسان در دانشگاه خارجی چیست؟

نخستين نمونه از سرويس ترجمه خودكار، دروس دانشگاهي را از آلماني به انگليسي ترجمه مي‌كند و در آينده نيز نسخه هايي با قابليت ترجمه به زبان هاي مختلف دنيا طراحي خواهند شد.

سيستم بصورت خودكار، درس ارائه شده در كلاس را ضبط كرده و نسخه متني از آن آماده مي كند؛ بصورت همزمان متن به زبان انگليسي ترجمه شده و دانشجو مي‌تواند متن ترجمه شده را بر روي تلفن همراه يا لپ تاپ خود مشاهده كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج