adexo3
۲۷۰۴۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صدیقی: فتنه گران برخی پست­‌ها را گرفته­ اند

امام جمعه موقت تهران گفت: اکنون نفوذی­ها وجود دارند و کسانی که فتنه کردند، هنوز رها نکرده­ و برخی پست­ها را گرفته­ اند و فعلا خیالشان جمع است؛ کسانی­که موجودیت شان با بحران­ها و آشوب­ها به وجود می­ آیند، با یک آشوب از بین می­ روند.

پایگاه خبری انتخاب: حجت ­الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در حسینیه آیت­ الله مرعشی نجفی(ره) در قم خاطرنشان کرد: کف­ هایی که روی آب­ها وجود دارد، نتیجه اصطکاک هایی است که در برخورد آب با موانع ایجاد م ی­شود و کفی که با طوفان به وجود آمده با همان هم از بین می­رود.

کسانی که با جریانات سیاسی اوج می­گیرند، با طوفان­ها به وجود آمده­اند و موجودیت آنها به بحران­ها بستگی دارد؛ کسانی که آشوب و فتنه می کنند، موقعیت شان در فتنه است و در صورتی که فتنه نباشد و مردم اینها را بشناسند، می­دانند که این افراد سوء استفاده می­کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در غبار و دود، چشم ­ها گرفته می­شود و نیروی خودی به جای دشمن هدف قرار می گیرد؛ در فتنه خواستند ما خودمان، خودمان را بزنیم و احتیاجی به بیگانه نداشته باشیم؛ اکنون نفوذی­ ها وجود دارند و کسانی که فتنه کردند، هنوز رها نکرده­ و برخی پست­ها را گرفته ­اند و فعلا خیالشان جمع است؛ کسانی­ که موجودیت شان با بحران­ها و آشوب­ها به وجود می­آیند، با یک آشوب از بین می­روند.

صدیقی درباره تأثیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما، دنیا را مبهوت کرده است و اسلام را در صحنه زندگی آورد؛ اسلام را از متن زندگی ما برده بودند؛ اسلام ما، اسلام عدالت، صداقت و امانت است؛ انقلاب شروع شده، اما به نتیجه نرسیده است؛ کسانی که امروز از نفوذ ولایت فقیه می ترسند، به خاطر کارهایی است که می­خواهند انجام دهند، چرا که ولایت فقیه، مانع کارشان می شود.

وی گفت: نمودها و ادعاها و عزیزکردن خود نزد مردم، این سیاسی­ بازی­ها و جریانات سیاسی، از جبهه گرفته تا نهضت آزادی و اصلاحات و مشارکت هیچ ریشه ای در خون شهدا، ولایت و امامت ندارند؛ عاقبت برای اهل تقوا و یقین است و به مقصد می رسند و کارشان تا آخر ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج