۲۷۰۸۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهداد و عرب نیا هم آشتی می کنند!

من هیچ بعید نمی دانم آقای حاتمی کیا روزی دوباره با بهداد و عرب نیا در یک فیلم کار کند یا همین اتفاقی که شما می گویید، بیفتد. به هر حال تلویزیون و سینما گرد است و ما تعداد کمی هستیم.

هفته نامه تماشاگران امروز - لیلا باقری: «تنابنده و مدیری با هم در یک فیلم سینمایی بازی می کنند.» از انتشار این خبر یک سال و اندی می گذرد و این پروژه رسما به زباله دان منتقل شده است. از طرف دیگر باز خبر رسید که مدیری به دلایلی در این پروژه با تنابنده به مشکل خورده است و از او شکایت کرده.

سراغ خشایار الوند رفتیم که هم فیلم نامه نویس پروژه بوده و هم با هر دو غول این روزهای تلویزیون ما در ارتباط است. او از ماجرای به سرانجام نرسیدن پروژه گفت اما از شکایت مدیری اظهار بی اطلاعی کرد. هر چند که در طول مصاحبه متوجه می شوید که او از ماجرا چندان هم بی خبر نیست اما دلش نمی خواهد رسانه ای شود...

سرنوشت «این بچه مال کیه» چه شد؟

- فیلمنامه را تمام کردم و تحویل دادم اما ظاهرا به دلیل طولانی شدن پروسه تولید، آقای مدیری کار «در حاشیه» را شروع کردند و آقای تنابنده و آقای افخمی هم سراغ کار دیگری رفتند. آقای کمالی پور ظاهرا موفق نشد پیش تولید را کلید بزند و کارگردان هم عوض شد. آقای مسعود اطیابی آمدند و پروانه ساخت هم گرفتند اما هنوز نتوانسته اند کار را کلید بزنند. گهگاهی آقای کمالی پور با من در تماس هستند و بخشی از دستمزد مرا هم نداده اند و می گویند که دنبال سرمایه گذار می گردم.

اما ما شنیده ایم که آقای مدیری از آقای تنابنده سر مبلغی در این پروژه شکایت کرده اند. شما اطلاعی دارید؟

- خیر. من اطلاعی ندارم. شما از کجا شنیده اید؟ (می خندد) وقتی می گویید شکایت، انگار به مسئولان رده بالا شکایت شده است...

بله، گویا به مسئولان ارجاع شده...

- نمی دانم والا... (سکوت می کند) به هر حال پروژه وقتی مطرح شد بسیار جذاب بود و به دلیل بازیگران و کارگردان و قصه و ... به یکباره همه چیز از هم پاشید. کمی مدیریت پروژه ضعیف بود و کمی هم پروسه تولید طولانی شد. به هر حال آدم ها که معطل یک پروژه نمی مانند و سراغ کارهای دیگر می روند. آقای کمالی پور موفق نشد در تایمی که باید پروژه را به انجام برساند و گروه هم پخش و پلا شد. ان شاءالله که بتواند همه را دوباره جمع کند.

قرار گرفتن آقای مدیری و تنابنده در کنار هم اتفاق جذابی بود. ممکن است این دو دوباره در این پروژه یا پروژه های دیگر با هم در یک قاب قرار بگیرند؟

- نمی دانم... اما خب این کار چند جذابیت داشت؛ بازیگرهایش جذاب بود. بهروز افخمی قرار بود کار کمدی انجام دهد. فیلمنامه به نظرم بانمک شده بود و در کل کار مردم پسند و جذابی شده بود و رویکرد متفاوتی با کمدی های دیگری که بچه ها کار کرده بودند داشت. حیف شد که ساخته نشد. می توانست فیلم پرفروش و عامه پسند و با آبرویی هم شود.

با توجه به اینکه شما با هر دو نفر در ارتباطید و با روحیات هنری هر دو بازیگر آشنا هستید، فکر می کنید ممکن است با هم در پروژه ای بازی کنند؟

- در این سی و چند سالی که در تلویزیون و سینما هستم از این مسائل زیاد دیده ام. آدم هایی که قسم خورده اند دیگر مقابل هم قرار نگیرند اما در پروژه ای کنار هم قرار گرفته اند و بالعکس دو نفر با هم رفیق بوده اند اما در پروژه بعدی سایه همدیگر را با تیر می زدند. من هیچ بعید نمی دانم آقای حاتمی کیا روزی دوباره با بهداد و عرب نیا در یک فیلم کار کند یا همین اتفاقی که شما می گویید، بیفتد. به هر حال تلویزیون و سینما گرد است و ما تعداد کمی هستیم.

من هیچ بعید نمی دانم آقای حاتمی کیا روزی دوباره با بهداد و عرب نیا در یک فیلم کار کند یا همین اتفاقی که شما می گویید، بیفتد. به هر حال تلویزیون و سینما گرد است و ما تعداد کمی هستیم. ما کلا خانواده ای دویست سیصد نفره ایم. به هر حال هر کدورتی هم که بین هر کدام از بچه ها به وجود آمده باشد، هم قابل رفع است و هم دوباره می توانند با یکدیگر کار کنند.

پس شما این ماجرا را تایید می کنید و البته امیدوارید که به خیر و خوشی تمام شود؟

- ممکن است اتفاق افتاده باشد (می خندد) من می گویم قبل از اینکه به این نقطه برسد، باید این قضیه مدیریت می شد؛ حالا توسط هر کسی، وقتی به این نقطه می رسد از بیرون می گویند چرا دو آدم باید با هم مشکل پیدا کنند که کار به شکایت برسد؟ حتما یک جای کار ایراد دارد. این دو آدم اصلا تداخل منافع نباید پیدا کنند.

هر دو بازیگر پروژه اند. حالا آقای مدیری یک جورهایی چون از روز اول در کار بوده، ممکن است از نظر مالی پولی به کار تزریق کرده باشد یا بابت آقای مدیری کسی پول داده باشد و وقتی آقای مدیری رفته، آن جریان مالی قطع شده و پول های آدم ها پرداخت نشده است. به هر حال این پروژه ای است که هر کسی دوست دارد سرمایه گذار آن باشد تو اصلا ریسک ندارد. هر موقع ساخته و اکران شود، پول خودش را برمی گرداند و فروش خوبی هم خواهد داشت و سود هم می دهد. چرا باید این پروژه بخوابد. این دیگر عدم مدیریت است و قضیه شخصی و خصومت بین دو آدم نیست.

احتمالا اگر این پروژه استارت بخورد، این مشکلات مالی هم حل می شود.

- بله، مشکلات سر قضایای مالی پیش می آید دیگر... اگر آقای کمالی پور بتواند مشکلات مالی اش را حل کند که بعید می دانم، آدم ها مگر بدشان می آید که کار موفقی در کارنامه شان داشته باشند و دستمزد خوبی هم بگیرند؟ وقتی همه آمده اند و قرارداد بسته اند، حتما پروژه جذابی بوده است برایشان. اگر نتوانی برای پروژه ای با این مختصات سرمایه ای فراهم کنی بهتر است این کار را کنار بگذاری و بروی سراغ یک شغل دیگر. الان یک سال و خرده ای گذشته.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج