adexo3
۲۷۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی مقدم: ماهواره "ام‌ الفساد" است

احمدی مقدم با تاكيد بر اينكه ماهواره ام‌الفساد است گفت:‌ اقدام در حوزه امنيت اخلاقي موجب پشتيباني مردم از نيروي انتظامي شده است و خانواده‌‌ها از جمع‌آوري ماهواره‌ از سوي نيروي انتظامي ابراز رضايت مي‌كنند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه پليس امنيت اخلاقي مورد قبول جامعه است گفت: مردم به رفتار برخي از ماموران طرح‌هاي امنيت اخلاقي اعتراض دارند.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در جلسه بررسي امنيت اجتماعي در مجلس شوراي اسلامي گفت: رسيدگي به علت و معلول بايد به طور همزمان انجام شود، اما قطعا اولويت با بررسي برخوردها و علت‌هاي به وجود آمدن جرايم است.

وي با ابراز تاسف از بي‌توجهي برخي دستگاه‌ها در انجام وظايف محوله گفت: در ابتداي اجراي راهكارهاي عفاف و حجاب كه در اوايل سال ۸۴ و در دولت خاتمي ابلاغ شد، برخي دستگاه‌ها گفتند، كارهاي نيروهاي انتظامي چه فايده‌اي دارد اما آمار نشان مي‌دهد كه انواع جرايم به شدت كاهش يافته است.

ماهواره ام‌الفساد است

خانواده‌‌ها از جمع‌آوري ماهواره‌ از سوي نيروي انتظامي ابراز رضايت مي‌كنند

وي با تاكيد بر اينكه ماهواره ام‌الفساد است گفت:‌ اقدام در حوزه امنيت اخلاقي موجب پشتيباني مردم از نيروي انتظامي شده است و خانواده‌‌ها از جمع‌آوري ماهواره‌ از سوي نيروي انتظامي ابراز رضايت مي‌كنند.

احمدي‌مقدم خاطر نشان كرد: برخي دستگاه‌ها در اين حوزه سخنان مايوس‌كننده‌اي بيان مي‌كنند كه بهتر است اگر كمكي به اين كار نمي‌كنند، سكوت كنند.آيا نبايد در موضوع يونيفرم لباس كاركنان، بيمارستان‌ها و شركت‌ها نظارت شود.

وي افزود: به اسم ترويج سينما، فوتبال پخش شد و معضلات زيادي به همراه آورد هر چند كه نيروي انتظامي دفعه قبل چيزي نگفت اما سوال اين است كه اين كار تبليغ فرهنگ است؟ آيا نبايد در يونيفرم كاركنان بيمارستان‌ها و شركت‌ها نظارت شود و حتما نيروي انتظامي بايد برخورد انتظامي كند.

فرمانده نيروي انتظامي، پليس امنيت اخلاقي را مورد قبول جامعه دانست و افزود: امروز پليس امنيت اخلاقي به صورت امري عادي در جامعه مبدل شده است. از سال ۸۱ تاكنون شوراي فرهنگ عمومي و ساير دستگاه‌هاي فرهنگي با رصدهاي انجام شده با وجود نوسانات در ظواهر اجتماعي گزارش مي‌دهند كه شرايط امنيت اخلاقي جامعه بهبود يافته است. كنترل باندهاي فساد و كشف مشروبات الكلي در سال ۹۰ نسبت به سال ۸۹ افزايش يافته و مشروبات الكلي به ۳/۵ ميليون ليتر كاهش يافته است.

مردم نسبت رفتار برخي از ماموران طرح‌هاي امنيت اخلاقي اعتراض دارند

احمدي‌مقدم با بيان اينكه مردم با ۱۹۷ تماس گرفته و نظرات خود را بيان مي‌كنند افزود: كاهش انتقادات و افزايش رضايت‌ها در حين اجراي طرح‌هاي امنيت اخلاقي از سوي مردم طلب شده و البته نسبت به رفتار برخي از ماموران نيروي انتظامي نيز اعتراضاتي بيان شده است.

وي بهبود نسبي برخي جرايم در حوزه امنيت‌اجتماعي را مورد اشاره قرار داد و افزود: انواع جرايم به جز سرقت خودرو و سرقت لوازم داخلي خودرو كاهش يافته است. از سال ۸۴ احساس بروز جرم دائما رو به كاهش و احساس امنيت دائما رو به افزايش بوده است.

فرمانده نيروي انتظامي گفت: دهه ۷۰ شاهد رشد سريع جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي بوديم اما نيروي انتظامي به تناسب تقويت نشد. توجه دولت و مجلس از سال ۸۰ موجب اصلاح روش‌ها، بهبود امكانات و تاسيسات و افزايش نيروي انساني نيروي انتظامي شد. در آن‌ سال‌ها مسائل امنيتي و فرهنگي در گير و دار مسائل اقتصادي گم شد و بدين ترتيب ناامني‌ها در سراسر كشور گسترش يافت.

وي افزود: تهاجم فرهنگي در اوايل دهه ۷۰ از سوي رهبري گوشزد شد اما فردي آن را جدي نگرفت. از پا در آوردن ايران از ناحيه اخلاق هدف غربي‌ها قرار گرفت و امروز نيز همه اين مساله را به خوبي درك مي‌كنند.

احمدي‌مقدم با قرائت فرازهايي از بيانات رهبري درباره فرهنگ و تهاجم فرهنگي غرب گفت: در تهاجم فرهنگي، يك چرخه دنبال مي‌شود. اكنون بيش از ۷۰ شبكه ماهواره‌اي و بيش از هزاران سايت اينترنتي اخلاق ايرانيان را هدف قرار داده‌اند.

راهكارهاي اجرايي عفاف و حجاب در دولت خاتمي تصويب و در ابتداي دولت احمدي‌نژاد ابلاغ شد

وي با تشريح مباني برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي و بي‌حجابي در قالب طرح امنيت اجتماعي گفت: ‌راهكارهاي اجرايي عفاف و حجاب در دولت خاتمي و در اوايل سال ۸۴ به تصويب رسيد و در ابتداي دولت احمدي‌نژاد ابلاغ شد. مسئول اجراي اين قانون در ابتدا وزارت فرهنگ تعيين شد اما در ادامه اين راه به وزارت كشور سپرده شد.

فرمانده ناجا افزود: ۲۴ دستگاه و ۲۸۴ وظيفه در اين قانون مندرج است كه ناجا ۲۱ وظيفه ايجابي، انتظامي و سلبي دارد. در سال ۸۵ حركت خفيفي را دربرخورد با امنيت اخلاقي اجتماع آغاز كرديم و در حين كار متوجه شديم نياز به طرح و نقشه و آموزش نيروها داريم. از سال ۸۶ به صورت ناپيوسته موضوع را دنبال كرديم، اما توان ضعيف نيروي انتظامي مانع از تداوم مستمر اجراي طرح عفاف و حجاب شد.

احمدي‌مقدم خاطر نشان كرد: بيش از ۹۵ درصد افرادي كه به مرجع انتظامي ارجاع مي‌شوند در دستگيري‌هاي بعدي حضور ندارند و در حقيقت فقط پنج درصد افراد دستگير شده مجددا دستگير مي‌شوند. تلاش كرديم مباني كار را براي اقدامات‌مان مشخص كنيم.

فرمانده نيروي انتظامي، استمراربخشي در اجراي قانون، تمركز بر مناطق مستعد جرم، ارتقاي سطح آگاهي عمومي، ارتقاي سطح علمي كاربران،‌ هماهنگي با نهادهاي فرهنگي و اجرايي، حفظ حريم حقوقي شهروندان و تلاش براي تقدم پيشگيري اجتماعي را از جمله اقدامات انجام گرفته از سوي نيروي انتظامي عنوان كرد.

از سال ۸۴ تاكنون احساس امنيت دائما رو به افزايش بوده است

وي با اشاره به مطالبات اجتماعي از نيروي انتظامي گفت: در جزوه ارائه شده به نمايندگان درج شده است كه از سال ۸۶ تاكنون همواره احساس امنيت و بروز جرم در حوزه امنيت اخلاقي از سوي مردم درخواست شده است. پوشش نامناسب و آرايش افراطي خانم‌ها ۴۹/۲ درصد از مطالبات مردمي را به خود اختصاص داده است كه پس از درخواست برخورد با موادمخدر، ‌بيشترين درخواست از نيروي انتظامي است و مي‌توان گفت از سال ۸۴ تاكنون احساس بروز جرم دائما رو به كاهش و احساس امنيت دائما رو به افزايش بوده است.

احمدي‌مقدم با اشاره به استقرار نيروي انتظامي در معابر، ميادين و برخي خروجي‌هاي بزرگراه‌ها گفت: تابستان و افزايش رفت و آمدها موجب حضور نيروهايمان در معابر، ميادين و خروجي برخي از اتوبان‌ها و بزرگراه‌هاي شهر تهران شده است. علاوه بر آن حمل سگ، بدحجابي، رفتارهاي نامناسب، ويراژ در اتوبان‌ها و برخي از دلايل ديگر موجب شد نيروهايمان در مبادي و معابر شهر مستقر شوند.

وي خواستار اطلاع‌رساني اين اقدام از سوي فرمانده انتظامي تهران شد و افزود:‌ بهتر بود اين موضوع به مردم اطلاع‌رساني شود تا در ذهن مردم برخي شائبه‌ها دامن زده نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقا مقدم ماهواره برترین هارو هم بگیرین اینا ایزل نیگا میکنن تازه مطلبم در موردش میذارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج