adexo3
۲۷۱۲۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ولایتی به اسد: ایران در کنار سوریه است

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری روز یکشنبه ۸ آذرماه در سفری رسمی به سوریه سفر کرده و با بشار اسد دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای، همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نطر پرداخت.

نامه نیوز: علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری روز یکشنبه ۸ آذرماه در سفری رسمی به سوریه سفر کرده و با بشار اسد دیدار و در خصوص تحولات منطقه‌ای، همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نطر پرداخت.

ولایتی در این برنامه که در دو بخش خصوصی و عمومی برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام مقام معطم رهبری و ملت و دولت ایران به رئیس‌جمهور و دولت و ملت سوریه از دیدار دوباره بشار اسد ابراز خرسندی کرد.

در ابتدای این دیدار که شیبانی سفیر ایران در سوریه و امیر عبداللهیان معاون افریقا و عربی وزیر امور خارجه نیز حصور داشتند، رئیس‌جمهور سوریه ضمن تشکر از مواضع اصولی مقام معطم رهبری و همراهی دولت و ملت ایران از پایداری سوریه گفت: تحولات جدی در منطقه در طول ماه‌های اخیر به وقوع پیوسته و اگر همراهی جمهوری ایران به صورت مستقیم و عیر مستقیم وجود نداشت حتما شاهد این پیروزی ها نبودیم و من از مواضع اصولی مقام معظم انقلاب در این خصوص اطلاع دارم و تشکر می‌کنم .

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار گفت:با حضور و شجاعت شما و ملت سوریه دوره‌ای افتخارامیز و بی نظیر از سوریه در تاریخ بر جای مانده است و به دلیل آن که در مقابل دشمنان اسلام و این جنگ جهانی و جریانات افراطی و تکفیری ایستاده‌اید مایه مباهات و افتخار هستید و رهبر معطم انقلاب همواره از دولت و ملت سوریه حمایت کرده اند و برای پیروزی شما دعا می‌کنند و ریاست محترم جمهور ایران نیز پیام محبت و سلام خود را ابلاغ کردند و همواره از این مسیر حمایت کرده‌اند و مطمین هستیم پیروزی نصیب مقاومت و مردم سوریه خواهد بود.
رئیس‌جمهور سوریه نیز با تاکید بر اگاهی کامل از حمایت مردم ایران گفت: همه پیروزی‌ها و استقامت و پایمردی انجام شده مرهون حمایت‌های رهبری دولت و مردم شریف ایران است و اگر این حمایت‌ها نبود حتما پیروزی محقق نمی‌شد.

در ادامه این دیدار مهمترین تحولات و مسایل منطقه‌ای و چشم انداز آینده در جلسه جداگانه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج