اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۱۵۹۷
۴۸ نظر
۵۰۰۸
۴۸ نظر
۵۰۰۸
پ

ماجرای همسر موقت عضو سرشناس شورا

خانمی که مدعی عقد موقت با عضو سرشناس ورزشی شورا است با حضور در ساختمان شورای شهر تهران نسبت به وضعیتی که همسر موقتش برای او به وجود آورده، شکایتی را مطرح کرد.

شورا آنلاین: خانمی که مدعی عقد موقت با عضو سرشناس ورزشی شورا است با حضور در ساختمان شورای شهر تهران نسبت به وضعیتی که همسر موقتش برای او به وجود آورده، شکایتی را مطرح کرد.

جلسه دویست و یازدهم شورای شهر تهران در نخستین دقایق آغازین خود، اتفاقی تلخ و تاریک را به خودش دید و پذیرای میهمان ناخوانده‌ای بود که ادعایی عجیب را در ساختمان خیابان بهشت مطرح کرد. به فاصله چند ساعت بعدازاین اتفاق جزئیات مختصری از حضور خانمی که مدعی شده بود همسر موقت یکی از اعضای شورای شهر تهران است در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و بعدازآن هیچ‌گونه واکنش رسمی و غیررسمی مبنی بر تأیید یا تکذیب این اتفاق نشان داده نشد.

پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری شورا آنلاین پرده از جزئیات بیشتری از این اتفاق برداشت که به وقوع آن در جلسه دویست و یازدهم مهر تأیید زد. در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد، خانمی که مدعی عقد موقت با عضو سرشناس ورزشی شورا است با حضور در ساختمان شورای شهر تهران نسبت به وضعیتی که همسر موقتش برای او به وجود آورده، شکایت داشته و مدعی شده این عضو شورا با تعویض قفل منزلی که برایش اجاره کرده بوده است، مانع ورد او به منزل شده و به‌نوعی او را به همراه فرزندی که متعلق به همین عضو شوراست، از خانه بیرون کرده است!

همسر موقت این عضو شورا که قصد ورود به صحن علنی شورا را داشته بلافاصله از طریق یکی از روسای دفاتر که در جریان اتفاق قرارگرفته بوده و با قول برطرف کردن مشکل به وجود آمده به یکی از اتاق‌های طبقه دوم انتقال داده می‌شود تا کار به صحن علنی شورا کشیده نشود!

طبق پیگیری‌های صورت گرفته این عضو شورا که سابقه درگیری فیزیکی و کتک‌کاری با راننده شخصی خودش را نیز در پرونده دارد، ظرف کمتر از بیست‌وچهار ساعت قرارداد منزل مسکونی را به نام همسر موقت خودش سند می‌زند تا مانع ادامه این رسوایی شود!

خبرنگار شورا آنلاین برای پیگیری رسمی این اتفاق و اطلاع از صحت‌وسقم ادعاهای مطرح‌شده از سوی همسر موقت عضو شورا، تماس‌های مختلفی را با تلفن همراه و دفتر این عضو شورا، برقرار کرد که پاسخى دریافت نشد. بعدازآن با تلفن همراه و دفتر مهدی چمران ریاست شورا و تقی پور سخنگوی شورا و بعد هم روابط عمومی و حتی بازرسی شورا تماس برقرار کرد که متأسفانه پاسخی نسبت به این اتفاق داده نشد. نکته جالب‌توجه اینکه تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران حتی از وقوع چنین اتفاقی در ساختمان شورا اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد که حتی در جریان اخبار مربوط به این اتفاق هم قرار نگرفته است!

باوجود اظهار بی‌اطلاعی‌های صورت گرفته، خبرها حکایت از این دارد که با توجه به سوابق نه‌چندان خوب این عضو شورا، اعضای هیئت‌رئیسه و برخی از اعضاء به جد پیگیر این موضوع هستند تا راهی قانونی برای برخورد با این عضو کم اخلاق شورا پیدا کنند و صلاحیت و اعتبارنامه این عضو شورا را مجدداً از مسیر هیئت حل اختلاف و استاندارى موردبررسی قرار دهند. ضمن اینکه گفته می‌شود بعد از رسانه‌ای شدن اتفاق پیش‌آمده، نهادهای نظارتی و بازرسی نیز به دنبال اطلاع از صحت‌وسقم ادعاهای مطرح‌شده و برخورد قانونی با این عضو شورای شهر تهران هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خیلی ناراحت نباشید!اینارو خودمون انتخاب کردیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصن اینقدددددددددددد ناراحتم تا یه ماه خاب ندارم..

      • دنیا

        خدایی همین جوریشم بچه های امروز املاشون ضعیف هست دیگه به بهانه فارسی نوشتن املای بچه های دیروزو خراب نکینم
        اصلن . دقیقن . خاب . یعنی چه بابا ؟؟؟؟؟؟

      • user

        بابا درست حرف بزن دیگه 3 بار حداقل خوندم خاب نه خواب مجید جان! اولش فکر کردم میگی خرابتم

      • بدون نام

        وقتی پای کشتی گیر و وزنه بردار به سیاست و شورا باز بشه باید شاهد چنین اتفاقهای عمومردکی هم باشیم! این آقا حتی حرف زدن عادی اش رو هم بلد نیست و بعد شده نماینده مردم در شورای شهر!

    • بدون نام

      بنازم به مردمی که به ایشون رای داده اند

      پاسخ ها

      • user

        مردم چه تقصیری دارن؟ روی پیشونی این آقا که نوشته نشده بود خانوم بازه و دست بزن داره و فساد اخلاقی و ... داره که

      • بدون نام

        اما سطح سواد و آگاهی ایشون از حرف زدنشون کاملا مشخص بود یوزر دوم!

    • داغون

      باید اخراج بشه... انقلاب کردیم که فساد و بی اخلاقی رو شاهد نباشیم . که هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کی انجام دادن سنت رسول خدا فسادو بی اخلاقی شد ما ختر نداشتیم

      • بدون نام

        حالا شما همه سنت های پیامبر رو انجام دادی، فقط مونده صیغه!!!

      • بدون نام

        کسی که زن داره و با زنی جوان تر می پره فاسده در نگاه ما .

    • بدون نام

      یعنی کی میتونه باشه؟!!!

      پاسخ ها

      • user

        مدرسان شریف

      • مهدی

        همین مجله سه چهارروزپیش همین خبررو کامل باعکس چاپ کرد حالا چرا دوباره سانسوراسمی پیش اومده الله اعلم

    • مایا

      آخ فضول درد مردم. یعنی کی میتونه باشه؟

    • user

      من تعجب میکنم تهرانی ها با این همه ادعا چه نمایندگانی دارند چی تو شورای شهرشان چی تو مجلس .

      پاسخ ها

      • مریم

        چی میگی توووو؟ چه ربطی به تهرانی بودن داره آخه؟!!!

      • بدون نام

        آخه نیست شما تهروونیهای مدعی تا چی میشه فلان نماینده یا سیاستمدار یا شخصیت معروف رو توی سر ما می کوبیدید که اهل فلان جا بوده!

    • ایرانی

      عزیزان نباید به این موضوع بحث فساد و فحشا چسباند . چون گفته همسر موقت . و از لحاظ محرمیت فرقی بین موقت و دائم نیست . فقط اندکی ایندهمسر نادان بوده که رفته محل کار شوهرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزجان هر جای دنیا که بری بهت میگن این کار بی وفایی و خیانته، خداوکیلی خودت قبول نداری؟

      • مریم

        آقای ایرانی خودشیفته متاسفم برات با این طرز فکرت که اصلا فکر نکردی این آقا زن و بچشو بیرون کرده و در وضعیت بدی قرارشون داده و بنده خدا خانومه ببین چقدر در سختی و فشار قرارگرفته که نه بخاطر خودش بلکه بخاطر بچش که توی خیابون نمونه مجبور شده برای گرفتن حقش به شوهرش اعتراض کنه. باز خداروشکر خونه رو بنامش زد نامرد

      • مجید

        دوست عزیز این کجاش خیانت و بی وفایی هستش؟اگه منظورتون کشورهای اروپایی و امریکایی هستش اونجا قانون منع ازدواج مجدد داره ایا اینجا ما این قانون داریم؟در ماده‌ی ۱۰۷۵ قانون مدني٬ ازدواج موقت در قوانين ايران به رسميت شناخته‌ شده‌ و براساس دینی هم ایرادی در عقد موقت نیست به شرطی که زوج مساوات بین همسران را رعایت کندولی در ازدواج دوم بدون رضایت همسر اول ویا بدون اجازه دادگاه صالحه که باشروطی نیز همراه هستش خلاف قانون بوده.

      • بدون نام

        مردی که با بیش از یک زنه فاسده .

      • بدون نام

        خانمی که که وارد زندگی یه مرد متاهل شده اصلا شایسته دلسوزی نیست مریم خانم !!

      • بدون نام

        مجید در قوانین خیلی زن ستیزی ها هست که ما قبولش نداریم و باید تغییر کنه .

      • مجید

        درپاسخ به دوست عزیز13:14 لطفا اجحاف نفرمایید.من نمیگم بهترین وکاملترین قانون مدنی داریم ولی قانون نسبتا خوبی داریم.دربحث طلاق قانون کلی اختیار به زوجه داده.متاسفانه خانمها ازاین اختیارات خبرندارن.افرادی که در موقع عقد دائم شرط ضمن عقد لحاظ می کنند خیلی کم هستن.خانم می تونه درخواست طلاق یا هر درخواستی که داره در زمان عقد شرط ضمن عقدقراربده در این صورت قانون کاملا از خانم حمایت می کنه.
        در جواب دوست عزیز13:12 درست می فرمایید مردی که ارتباط خلاف عرف و قانون داشته باشه فاسده نه کسی که قانونی رفته همسرموقت گرفته فاسده.
        من نمیگم همه مردها برن همسرموقت بگیرن ولی قانون این حق به مردها داده تا در اثر شرایطی که متاسفانه خواسته یا ناخواسته توسط خانم ها ایجاد میشه برن همسرموقت بگیرن.
        حالا دراین بین افرادی هم هستن که از هر مشکل کوچک سوءاستفاده میکنند که بحث این افراد جداست.

    • امیر علی

      یرترین های عزیز..

      به زندگی خصوصی مردم چکار داشتین آخه؟!

      شما پورتال خبری هستین یا پاپاراتزی؟ حیف است با درج خبرهای مشابه از وزن مجله تان کاسته شود.

      پاسخ ها

      • مسعود

        استاد زندگی مردم تا وقتی خصوصیه که در صحن علنی شورا مطرح نشده باشه

    • صالح

      بالاخره باید خبر رسانی بشه یا نه، اشکالش چیه؟

    • بدون نام

      تمام آدمهای حسابی رو نشوندن تو خونه که چی ؟؟!! یک مشت گشنه گدا بی ظرفیت که اعتبار آبدارچی هم ندارن بهشون میدون بدن!!
      خدا لیاقت بده !! با اینها می خوان مملکت هم آباد کنند و پیشرفت در حد جهان اول هم داشته باشن!!! اصلا هیچ کسی مربوط به رشته اش و تخصصش کار نمی کنه جای خنده دارش اینکه اینها می خوان مشکل مردم هم حل کنن اصلا هیچ کدام تو شورا بومی نیستن و دغدغه شهر رو بخوان هم نمی تونن بفهمن!!!!

    • بدون نام

      عجب! وقتي بيشتر از ظرفيت يه ادم بهش موقعيت و پول و مقام بدن همين ميشه
      چرا جديدي و ساعي و رضازاده و ... بايد وارد شوراي شهر بشن؟! مگه چي از شهرداري و مديريت شهري ميدونن؟!

      پاسخ ها

      • مجید

        اینها وارد شورای شهر نشدن ما با انتخاب اشتباهمون اونها رو وارد شورای شهر کردیم.پس سعی کنیم انتخاب درستی داشته باشیم.

    • بدون نام

      اين خبر رو اولين بار من تو تابناك خوندم( در جواب امير علي). زندگي خصوصي هيچ مسئولي معنا نداره وگرنه چرا ما بايد رسوايي بيل كلينتون رو تو اخبارمون ميگفتيم. همين چند وقت پيش برادر يك فوتباليست گفتند كه برادرشون به خاطر زن چهارمش، مادرش رو از خونه انداخته بيرون. كسي كه سر زنش هوو مياره عاطفه نداره. وجدان و اخلاق نداره. كسي كه دلش براي عزيزان خودش نسوزه براي مردم عمرا

      پاسخ ها

      • مجید

        دوست عزیز درسته که اینها مسئول شدن فرقی هم نداره ایرانی باشه یا غیر ایرانی بالاخره هرکسی زندگی خصوصی داره زندگی خصوصی هرفرد به فرد دیگه ای ارتباطی نداره.اگه تو کاری که به فردی دادیم نتونست درست انجامش بده اون وقت ما می تونیم اون فرد محاکمه کنیم.اعلام خبر خیانت کلینتون هم یک اشتباه بودبالاخره هرکسی توزندگیش ی اشتباهی می کنه قرارنیست ما تو بوق و کرناکنیم.بعدش طرف گفته خانم دومشه پس طبق قانون و شرع خلافی مرتکب نشده.لطفا یکم مراعات ابروی هم بکنیم.

      • بدون نام

        کدوم فوتبالیست؟

      • بدون نام

        سیاستمداری که به زن و بچه اش خیانت بکنه می تونه به منی که بهش رای دادم هم دروغ بگه و خیانت کنه . فرق این دو تا رو نمی فهمی مجید دلبندم؟! زندگی خصوصی مال وقتیه که سرت به کار خودت باشه نه وسط شورای شهر نشسته باشی!

      • مجید

        دوست عزیز قرارنیست چون ی سمتی داره همه ما ذربین دست بگیریم تو زندگی خصوصیشون بچرخیم.بعدش کجای کارش خیانت بود؟طبق قانون می تونست و تونست رفت همسرموقت اختیارکرد.حالا اختلافی که با همسرموقتش پیدا کرد به ما ارتباطی نداره.

    • پروین

      ع ج

    • mohamaad

      آقا جان بین عقد موقت و دائم هیچ فرقی نیست دوتاشون حلال وسنت رسول خداست

      پاسخ ها

      • دنیا

        برادر من خوب کسی نگفته که طرف رابطه نامشروع داشته که همه به محرم بودنشون تاکید میکنن
        وقتی مخفیانه یه کاری رو انجام بدی که خودتم بدونی اگه دیگران بفهمن واست شر میشه یعنی اشتباه

      • user

        کی گفت حلال نیست مشکل اینجاست که زن و بچشو بیرون کرده مسلما این آقا وجدان نداره وگرنه اولاً زن دیگه ای رو صیغه نمیکرد دوماً خواسته بدون دردسر از شر دومی راحت بشه که اینطوریام نیست و همیشه زن صیغه ای برای خودش حساب کتابایی میکنه که مرد طرف مقابلش باید بپردازه. شتر سواری دولا دولا نمیشه اونم بی دردسر!

      • sara

        حالا هی بگو.اون تسبیحتو بذار کنار انقدر شعار الکی نده.بیچاره زنت

    • مجید

      واقعا دمش گرم حالا هم که یه نفر پیدا شده شرعی و قانونی کاری کرده و جلوی فساد رو گرفته باید آبروش رو برد .ایول به این شیر مرد که میتونه یه خانواده دیگه رو هم نون بده

    • بدون نام

      دارندگی وبرازندگی آقا داردوزن دوم وسوم عقد موقت انتخاب میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهوع آورید .

    • علی

      ازدواج دوم عملی خلاف شرع نیست ولی ظاهرا آقای نماینده بدون رضایت همسر اول ازدواج مجدد کرده اند که کاری است غیرقانونی.
      وقتی که نماینده مذکور در زندگی شخصی رعایت قوانین کشور را نمیکند مطمئنا در کسوت نمایندگی هم به قوانین احترام نخواهد گذاشت و منبع فساد در سیستم اداری کشور خواهد بود. لذا این نماینده صلاحیت حضور در شورای شهر را ندارد و باید سریعا اخراج شود

    • بدون نام

      آقا هر کسی موافق ازدواج موقت اگر امضا داد و نوشت این مساله برای مادر وخواهر ومخصوصا دختر خودش اومد و با این موضوع مشکلی نداشت و عکس العملی نشان نداد پس تو حرفش غش و منفعت خودش نیست!!!! وگرنه اگر بلا است برای دیگران هم بلا است!!! این قسمت باریک دین که اصلا تو این مملکت رعایت نمیشه و دین اینقدر هم بی رحم و بی وجدان نیست !!!
      کاش تو یک کشور درست و درمون زندگی می کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج