هر مشترک پینترست ۱۲۳ دلار خرید می کند
مرکز تحقیقاتی Internet Retailer بر اساس یک بررسی جدید متوجه شد هر مشترک شبکه اجتماعی پینرست به صورت متوسط ۱۲۳ دلار خرید می کند که این رقم نسبت به میانگین پول پرداخت شده به ازای هر مشترک فیس بوک ۱۲۶ درصد بیشتر است.
هفته نامه عصر ارتباط: مرکز تحقیقاتی Internet Retailer بر اساس یک بررسی جدید متوجه شد هر مشترک شبکه اجتماعی پینرست به صورت متوسط 123 دلار خرید می کند که این رقم نسبت به میانگین پول پرداخت شده به ازای هر مشترک فیس بوک 126 درصد بیشتر است. اینطور که بررسی ها نشان داده، میزان پول پرداختی از جانب هر مشترک فیس بوک در این شبکه اجتماعی 54.64 دلار است.
پینترست یک شبکه اجتماعی تصویری محسوب می شود و بخش اعظم کاربران در دستگاه های موبایلی آن را دنبال می کنند. بررسی ها همچنین نشان داده که مشترکان پینترست علاوه بر فیس بوک، از کاربران اینستاگرام و توییتر هم بیشتر پول خرج می کنند.
با این خبر، شرکت های تبلیغاتی تمایل زیادی دارند تا اطلاعات مربوط به کاربران پینترست را خریداری کنند و مبتنی بر آن بتوانند محصولات و خدمات مختلف را به پینترستی ها بفروشند.
پینترست یک شبکه اجتماعی تصویری محسوب می شود و بخش اعظم کاربران در دستگاه های موبایلی آن را دنبال می کنند. بررسی ها همچنین نشان داده که مشترکان پینترست علاوه بر فیس بوک، از کاربران اینستاگرام و توییتر هم بیشتر پول خرج می کنند.
با این خبر، شرکت های تبلیغاتی تمایل زیادی دارند تا اطلاعات مربوط به کاربران پینترست را خریداری کنند و مبتنی بر آن بتوانند محصولات و خدمات مختلف را به پینترستی ها بفروشند.
پ
نظر کاربران
فيلتره