۲۷۱۶۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

افشای مشخصات گوشی جدید هواوی

به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL۰۰ در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor ۵X Plus باشد

وب‌سایت گجت نیوز - عرفان انبار: به تازگی مشخصات فنی یک گوشی جدید از هواوی از طریق بنچمارک GFXbench فاش شده است.این گوشی با کد ABC-UL۰۰ در این بنچمارک ظاهر شده و احتمال داده می شود که عضو جدید خانواده آنر هواوی با نام Honor ۵X Plus باشد.بر اساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس ( Huawei Honor ۵X Plus ) دارای مشخصات فنی مناسبی بوده و رقیبی برای شیائومی Redmi Note ۳ به حساب می آید.

افشای مشخصات گوشی جدید هواوی

طبق بنچمارک فاش شده ، این گوشی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هشت هسته ای HiSilicon Kirin ۹۳۵ با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و اندروید۵.۱.۱ لالی پاپ می باشد.

بعلاوه Honor ۵X Plus دارای پردازنده گرافیکی Mali-T۶۲۴ GPU برای ارائه عملکرد فوق العاده برای این بخش می باشد. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت ذکر شده است.

تجهیزات تصویر برداری این گوشی را هم یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p تشکیل داده است.در بخش ارتباطات هم گوشی جدید هواوی به NFC ،Wi-Fi و Bluetooth مجهز گردیده و از سنسورهای بکار رفته در این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست.

افشای مشخصات گوشی جدید هواوی

همانطور که می بینید ، مشخصات آنر ۵ ایکس پلاس هواوی تقریبا مشابه با ردمی نوت۳ شیائومی است و به احتمال زیاد برای رقابت با این گوشی عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج