۲۷۱۸۹۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تنور خودروسازان گرم، اما بازار سرد است!

تنور فروش خودرو در حالی در نمایندگی خودروسازان در روزهای گذشته روشن شد و خودروسازان توانستند خودروهای در انبار مانده خود را بفروشند که گزارش‌ها حاکی از آن است که همچنان بازار خودرو زمستانی است.

خبرآنلاین: تنور فروش خودرو در حالی در نمایندگی خودروسازان در روزهای گذشته روشن شد و خودروسازان توانستند خودروهای در انبار مانده خود را بفروشند که گزارش‌ها حاکی از آن است که همچنان بازار خودرو زمستانی است.

بازار خودرو که چند ماهی در رکود به سر می‌برد، در هفته‌های گذشته به دلیل فروش شرایطی و وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو دوباره به حرکت در آمد و این موضوع باعث شد که قهر مردم با خودروسازان دوام پیدا نکند.

مردم چند ماهی بود که در قالب کمپین نخریدن صفر با خودروسازان قهر کرده و خودرو صفر از خودروسازان خریداری نمی‌کنند. این موضوع دلایل گوناگونی داشت؛ از قبیل قیمت‌های بالای خودرو و کیفیت پایین خودروها.

ولی خودروسازان طی هفته‌های گذشته با فروش اقساطی خودرو، مردم را دوباره به نمایندگانی‌ها کشاندند و حدود ۱۳۰ هزار خودرو در عرض ۵ روز به فروش رفت. این موضوع باعث شد که چند روزی تنور فروش خودرو در نمایندگی خودروسازان روشن شود.

البته فروش خودروهای صفر تاثیر ناچیز و محدودی بر بازار گذاشت؛ به طوری که تا حدودی قیمت خودروهای صفر کیلومتر را در بازار بالا برد. یکی از عواملی که در این افزایش اندک قیمت‌ها تاثیر داشت، فروش خودرو در نمایندگی‌ها به دنبال وام ۲۵ میلیونی بود. از سوی دیگر، کارخانه به دلیل تعهداتی که نسبت به تحویل خودروهای شرایطی وام ۲۵ میلیون تومانی داشتند، در حال حاضر نمی‌تواند فروش نقدی و تحویل فوری خودرو داشته باشد.

اما تنور فروش خودرو در حالی در نمایندگی خودروسازان در روزهای گذشته روشن شد و خودروسازان توانستند خودروهای در انبار مانده خود را بفروشند که به نظر می‌رسد همچنان بازار خودرو زمستانی است و خرید و فروش خودرو در نمایشگاه‌ها در حداقل ممکن قرار دارد.

گزارش‌های میدانی خبرنگار ما از وضعیت بازار خودرو و مراجعه به چند نمایشگاه نشان می‌دهد که خریداری در بازار خودرو وجود ندارد و همچنان رکود در بازار حکم‌فرماست.

بر این اساس، در حال حاضر در بازار خودرو پراید ۱۳۱SE با قیمت ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنین در بازار خودرو پژو۴۰۵ بنزین‌سوز ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سمند LX ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پژوپارس TU۵ ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

پژو۲۰۶ V۸ نیز هم‌کنون با قیمت ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پژو۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه آدمهای بی انصاف و نا مسلمون..
      پراید 20 میلیون تومن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      قوطی حلبی 20 میلیون تومن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج