adexo3
۲۷۲۵۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خودرو جدید مسابقات آئودی +عکس

آئودی به تازگی خودری مسابقات جدید خود را تایید کرده است. این خودرو جدید کمپانی آئودی، R۱۸ e-tron Quattro نسخه ی ۲۰۱۶ میباشد.

وب‌سایت زوم تک - آرمین ذوالفقار: آئودی به تازگی خودری مسابقات جدید خود را تایید کرده است. این خودرو جدید کمپانی آئودی، R۱۸ e-tron Quattro نسخه ی ۲۰۱۶ میباشد. آئودی قصد دارد از این خودرو جدید در مسابقات جهانی قهرمانی استقامت FIA و در مسابقات Le Mans با مدت زمان ۲۴ ساعت استفاده کند.

خودرو جدید مسابقات آئودی +عکس

آئودی R۱۸ e-tron Quattro در نسخه ی ۲۰۱۶، با یک موتور ۴.۰ لیتری v۶ توربو دیزل آمده است و در کنار آن باتری لیتیوم یون قرار گرفته است.

آئودی اساسا خودرو R۱۸ e-tron Quattro جدید را برای مسابقات سال ۲۰۱۶ قرار داده است. این خودرو در مسابقات جهانی قهرمانی استقامت FIA و در مسابقات Le Mans با مدت زمان ۲۴ ساعت به کار برده خواهد شد. ویژگی های آن شامل آیرودینامیک نوآورانه، وزن بسیار کم و یک سیستم هیبریدی اصلاح شده با یک باتری لیتیوم یون برای ذخیره انرژی است. به علاوه در آن از سیستم بهینه سازی موتور TDI استفاده شده است.

آئودی بر روی تکنولوژی بهره وری موتور TDI حساب زیادی باز کرده است، به طوری که مدیر عامل این شرکت تکنولوژی TDI را موفق ترین تکنولوژی بهره وری جهان برای خودرو را خوانده است.

سال آینده این خودرو را در مسابقات خواهیم دید و در آن زمان عملکرد این خودرو قابل مشاهده خواهد بود. با مشاهده عملکرد این این خودرو میتوان راجب تکنولوژی TDI اظهار نظر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج